کد خبر : 1637447 | 27 شهریور 1398 ساعت 15:55 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی صلاح دانست مقابل فولاد بازی نکنم؛

حسینی: خودم هم برای بازی دلم تنگ شده

شماره 10 تیم فوتبال سپاهان که روز گذشته تولدش را جشن گرفت، مصدومیتش تمام شده و منتظر نظر امیرقلعه نویی برای انجام اولین بازی در ترکیب تیم جدیدش است.

حسینی: خودم هم برای بازی دلم تنگ شده

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی ستاره تیم فوتبال سپاهان که مدتی به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان دور مانده بود، در دیدار برابر فولاد همراه با تیم به خوزستان سفر کرد تا رفته رفته آماده اولین حضور با پیراهن زرد شود.

 

این بازیکن که البته امیرقلعه نویی در موردش ریسک نکرد و از او بازی نگرفت، در رابطه با این تساوی خارج از خانه در گفتگو با "ورزش سه" بیان کرد: خب برای بازی خارج خانه مساوی خوب است ولی برای سپاهان و تیمی که می خواهد قهرمان شود، مساوی نتیجه خوبی نیست. فکر می کنم می توانستیم برنده بازی باشیم، چون مالکیت توپ با ما بود و روی توپ تسلط داشتیم. شایسته پیروزی بودیم؛ با این حال خارج از خانه بودیم و هوا هم خیلی گرم بود، و امیدورم از این هفته به ریل پیروزی بازگردیم.


حسینی در ادامه با اشاره به بازی بسته شاگردان جواد نکونام که با تساوی بدون گل بازی را خاتمه دادند، بیان کرد: البته فولادخوزستان هم خیلی بسته بازی می کرد و سیستمی کاملا دفاعی مقابل ما چیده بود. ضمن اینکه در آن هوا، نتیجه گرفتن سخت بود. ما اما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم که هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

 

معمولا تمام تیم ها مقابل تیم های بزرگی مثل سپاهان با شیوه بسته بازی می کنند. حسینی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: بله همانطور که گفتید به استثنای سه، چهار تیم، در بقیه مواقع تیم ها مقابل سپاهان بسته بازی می کنند. برای مقابله با این شیوه بازی، باید تاکتیک های مختلفی داشت؛ کما اینکه ما داشتیم. ما هم تک به تک داشتیم و هم از راه دور موقعیت ایجاد کردیم و از کناره ها هم به تیم حریف فشار آوردیم، اما یک روزهایی توپ ها به گل وارد نمی شوند. در مجموع در روزی که توپ هایمان به گل تبدیل نشد، مساوی هم بد نبود.


سوال بعدی ما از حسینی در رابطه با مصدومیتش بود. اینکه او در چه شرایطی به سر می برد و آیا می تواند در دیدار هفته چهارم بازی کند یا خیر. حسینی در پاسخ به این سوال گفت: در اردوی ترکیه مصدومیت کوچکی برایم ایجاد شد. بعد از اینکه تست های پزشکی انجام شد، پزشکان نتیجه گرفتند که اگر روی مینیسکم جراحی انجام بدهم، بهتر است. البته می شد جراحی هم نداشته باشم ولی گفتند انجام بشود بهتر است تا در آینده به مشکل نخورم. خدا را شکر 10 روزی هست که با تیم تمرین می کنم. بازی با فولاد هم می توانستم بازی کنم ولی آقای قلعه نویی صلاح ندانستند، ولی از این هفته در خدمت تیم هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند می توانم بازی کنم. خدا را شکر همین الان هم آماده ام، ولی اولین بازی بعد از مصدومیت یک مقدار سخت است ولی از شرایط بدنی ام راضی هستم.


شماره 10 تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی بعدی برابر نفت مسجد سلیمان و اینکه می تواند اولین دیدارش باشد عنوان کرد: بازی آسانی وجود ندارد. امسال همه بازی ها سخت است و نتیجه گرفتن هم طبیعتا سخت می شود. تیم نفت مسجد سلیمان هم از این قائده مستثنی نیست. اما ما یک تیم خیلی خوب و منسجم هستیم اما خب ان شاالله اگر من هم بازی کنم می تواند شروع خوبی باشد.


اگر مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنی، با آمادگی به دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم می رسی که همیشه هم مقابل این تیم بازی های خوبی به نمایش گذاشته ای. حسینی در پاسخ به این سوال بیان کرد: بازی ها برای من خیلی تفاوت نمی کند. همه هفته ها حساس است. چه می خواهد استقلال باشد چه پرسپولیس یا تیم های دیگر. هر بازی برای ما مهم است و فارغ از نام هر تیمی ما باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.


قرعه کشی رقابت های لیگ به نحوی است که شما بلافاصله با تیم هایی بازی می کنید که استقلال با آنها بازی داشته. آیا این موضوع می تواند تاثیری روی عملکرد شما داشته باشد و تحت تاثیر بازی استقلال با حریفتان قرار بگیرید. وینگر تکنیکی و سرعتی سپاهان در این زمینه بیان کرد: خب فکر نمی کنم تاثیر خاصی داشته باشد. بالاخره در لیگ هر بازی حساسیت خودش را دارد و قطعا تمام تیم ها در تمام بازی ها با حداکثر توانشان بازی می کنند.


حسینی در واکنش به این سوال که در بخش هجومی و میانی سپاهان ترافیک زیادی وجود دارد، اظهار داشت: خب خدا را شکر تیممان از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد. همه بازیکنان خوبی هستند. البته تیمی که می خواهد در سه جبهه بجنگد باید شرایط خوبی از نظر بازیکن داشته باشد و خدا را شکر امسال ما شرایط خوبی داریم.


وینگر سپاهان در مورد جام حذفی هم صحبت کرد و در مورد قرعه تیمش که باید با خیبر خرم آباد بازی کند، توضیح داد: جام حذفی جام شگفتی هاست و نباید تیمی را دست کم بگیریم. همه بازی ها سخت است؛ ضمن اینکه ما باید در خارج از خانه بازی کنیم.


هافبک 30 ساله سپاهان که روز گذشته تولدش را جشن گرفت، در پایان و در واکنش به این موضوع که هواداران سپاهان و اهالی فوتبال منتظر بازگشت او به فوتبال و دیدن او با پیراهن تیم جدیدش سپاهان هستند، اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: من که خیلی دلم تنگ شده و دلم می خواهد هر چه زودتر برگردم.

 

دیدگاه‌ها