کد خبر : 1637454 | 27 شهریور 1398 ساعت 16:18 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ و لایک جنجالی علیه والورده (عکس)

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی جدید بارسا با لایک کردن پست اینستاگرامی که هشتگ مربوط به اخراج والورده را به همراه داشت، حاشیه ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، فرانکی دی یونگ پس در درخشش فوق العاده با آژاکس در فصل گذشته بود که مورد توجه بارسلونا قرار گرفت. او در آستانه پیوستن به پی اس جی در انتقالات زمستانی 2019 بود که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا شخصا راهی آمستردام شد و نظر دی یونگ را تغییر داد. ستاره هلندی پس از ملاقات با رئیس بارسلونا قراردادی 5 ساله با این تیم امضا کرد و از ابتدای تابستان به جمع آبی اناری ها محلق شد.

او از شروع فصل توانسته به ترکیب اصلی بارسا راه یابد و جایگاه خوبی در این تیم پیدا کرده است. دی یونگ شب گذشته در تساوی بدون گل برابر دورتموند هم 90 دقیقه در زمین بود.

 

 

1435368

 

 

بارسا اما شروع خوبی در این فصل نداشته و پس از گذشت 4 هفته از لالیگا با دو برد، یک باخت و یک تساوی در جایگاه پنجم قرار دارد. بارسا شب گذشته هم بازی ضعیفی برابر دورتموند به نمایش گذاشت و با خوش شانسی توانست از جهنم وست فالن فرار کند. تراشتگن با مهار پنالتی مارکو رویس و چندین سیو دیگر نقش مهمی در تساوی بدون گل بازی شب گذشته داشت.

همین شروع ضعیف و نیز شکست های فاجعه بار دو فصل گذشته در لیگ قهرمانان برابر رم و لیورپول سبب شده تا هواداران بارسا دل خوشی از ارنستو والورده(سرمربی) نداشته باشند و در شبکه های اجتماعی اغلب موافق اخراج او هستند.

در این بین فرانکی دی یونگ با لایک کردن یک پست اینستاگرامی مربوط به بازی شب گذشته که هشتگ اخراج والورده در انتهای آن به چشم می خورد، حاشیه ساز شد. او البته خیلی زود لایک خود را حذف کرد اما به سرعت این خبر در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرد. این احتمال البته خیلی زیاد است که دی یونگ متوجه این هشتگ نشده و کاملا اتفاقی باعث ایجاد این حاشیه شده باشد.

 

 

1435367

1435369

 

 

دیدگاه‌ها