کد خبر : 1637458 | 27 شهریور 1398 ساعت 16:45 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

شبی رویایی که به کام گلر لیورپول تلخ شد (عکس)

آدریان، دروازه بان اسپانیایی لیورپول، با وجود شکست شب گذشته تیمش مقابل ناپولی، عملکرد درخشانی در ترکیب قرمز های آنفیلد داشت.

به گزارش "ورزش سه" ، لیورپول در حالی دیشب با نتیجه دو بر صفر مقابل ناپولی شکست خورد که با وجود این باخت آدریان، دروازه بان اسپانیایی این تیم، عملکردی درخشان در ترکیب تیمش داشت. 
آدریان دیشب در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در بازی لیورپول مقابل ناپولی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. او در این دیدار با سیو هایی حیرت انگیز مقابل بازیکنانی مثل مرتنز و لوزانو توانست تیم خود را در جریان مسابقه نگه دارد. شاهکار آدریان در این بازی اما به دقیقه 49 بر می گردد که او روی ارسال ماریو روی پرتغالی که با اشتباه فن دایک در سرزنی مواجه شد توانست در یک قدمی دروازه ضربه مرتنز را مهار کند تا تیمش را همچنان در جریان مسابقه نگه دارد.

 

1435372

 

1435375

 


هرچند در دقایق پایانی بازی و روی یک پنالتی مشکوک که اتفاقا آدریان تا آستانه مهار آن نیز پیش رفت، دروازه لیورپول باز شد. و بعد از آن نیز یورنته روی اشتباه مدافعان لیورپول گل دوم ناپولی را به ثمر رساند تا شب رویایی آدریان کامل نشود.
آدریان 32 ساله که در تابستان از وستهام به جمع یاران یورگن کلوپ اضافه شده بود تنها چهار روز بعد از پیوستنش به این تیم جایگزین آلیسون مصدوم در ترکیب تیمش در بازی مقابل چلسی در سوپرکاپ اروپا شد. او پس از درخشش در ضربات پنالتی مقابل چلسی که منجر به قهرمانی لیورپول شد حالا در لیگ برتر و چمپیونزلیگ نیز درخشان ظاهر شده تا باعث شود هواداران لیورپول نبود دروازه بان برزیلی‌شان را حس نکنند.

 

 

1435373

 

1435374

دیدگاه‌ها