کد خبر : 1637464 | 27 شهریور 1398 ساعت 17:00 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمله مجدد پاکو آلکاسر به بارسلونا

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی دورتموند هنوز از اتفاقاتی که در دوران حضورش در بارسا برایش رخ داد ناراحت و آزرده خاطر است.

حمله مجدد پاکو آلکاسر به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پاکو آلکاسر تابستان 2016 و در حالی که کاپیتان والنسیا بود، به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد و به این تیم پیوست اما پس از دو فصل به دلیل اینکه به وی اعتماد کافی نشد، بارسا را به مقصد دورتموند ترک کرد. انتقال او ابتدا قرضی بود ولی آلمانی ها با فعال کردن بند خرید دائمی قرارداد او را قطعی کردند.

فصل گذشته او 19 گل برای دورتموند زد و یکی از ستاره های این باشگاه بود. آلکاسر شب گذشته در تساوی بدون گل برابر بارسا نیز در میدان بود و برابر تیم سابقش بد کار نکرد.

 

 

1435385

 

 

او در پایان بازی و در مصاحبه با شبکه لاسستا گفت:« در مجموع مساوی نتیجه بدی نیست؛ هرچند ما در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و حق مان کسب سه امتیاز بود. بارسا هم موقعیت هایی داشت و اگر مسی آن توپ را در دقیقه پایانی گل می کرد، ما الان بازنده بودیم. در هر صورت فکر می کنم بارسا یک امتیاز طلایی به دست آورد و برای ما هم کسب یک امتیاز از این بازی خوب بود.»

 

آلکاسر ضمن اشاره به دوران حضورش در بارسا بار دیگر به انتقاد پرداخت و گفت:« همه می دانند که در بارسا با من خوب رفتار نشد. برخی کارهایی کردند که من نتوانم همه توانایی هایم را نشان دهم. اسمی از کسی نمی برم و هر کسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد. به عنوان یک فوتبالیست، تنها کاری که می توانم انجام دهم، تمرین و تلاش مداوم و تمرکز روی بازی های تیمم است.»

 

 

1435386

 

دیدگاه‌ها