کد خبر : 1637469 | 27 شهریور 1398 ساعت 17:20 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

صخره ای به نام کولیبالی (عکس)

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی باشگاه ناپولی، عملکردی درخشان در بازی دیشب تیمش مقابل لیورپول داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کولیبالی که طی هفته های اخیر به خاطر گل به خودی‌اش در دیدار مقابل یوونتوس در هفته دوم سری آ، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، در تقابل دیشب تیمش مقابل لیورپول توانست عملکردی خیره کننده از خود به جای بگذارد و به نوعی اشتباهش در بازی با یووه را به فراموشی بسپارد.


این سنگالی 28 ساله فصل گذشته نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش تلقی می شد و موفق شد در پایان فصل نیز در ترکیب منتخب فصل سری آ قرار گیرد. او که در تابستان مشتریان زیادی را پیش روی خود می دید درنهایت تصمیم گرفت در ناپولی ماندگار شود.
کولیبالی دیشب در بازی بین دو تیم ناپولی و لیورپول، عملکردی بالاتر از حد انتظار داشت و در تقابل با مثلث آتشین لیورپول عملکردی کم نقص از خود به جای گذاشت. او بارها در تقابل با محمد صلاح موفق عمل کرد و اجازه خودنمایی را به این ستاره مصری لیورپول نداد.


او در بازی دیشب دو تکل موفق انجام داد و سه بار در تقابل های تک به تک موفق عمل کرد. کولیبالی همچنین با 80درصد پاس صحیح و یک دریبل موفق یک شب رویایی را پشت سر گذاشت.
همچنین بعد از بازی دیشب، کریس ساتن بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و کارشناس کنونی تلویزیون این کشور به تمجید از عملکرد کولیبالی پراخت و گفت:" او فوق العاده است. کولیبالی مدافعی بی نظیر و درجه یک است و منچستر سیتی اگر به دنبال خرید یک مدافع است باید سریعا برای خرید او اقدام کند."

 

1435387

دیدگاه‌ها