کد خبر : 1637492 | 27 شهریور 1398 ساعت 18:25 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نیمار هر کاری کرد تا از پی اس جی برود

سرمربی آلمانی پی اس جی فاش کرد که نیمار تمام تلاشش را در تابستان به خرج داد تا به بارسا برگردد.

توخل: نیمار هر کاری کرد تا از پی اس جی برود

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می گوید که نیمار تمام تلاشش را کرد تا در تابستان از این باشگاه جدا شود. در واقع نیمار به سران پی اس جی گفته بود که می خواهد به باشگاه سابقش، بارسلونا برگردد و به هم تیمی های قدیمی خود لیونل مسی و لوئیس سوارز  بپیوندد؛ با این وجود هیچ توافقی امکان پذیر نشد و فوق‌ستاره برزیلی مجبور شد برای یک فصل دیگر در فرانسه بماند.

 طرفداران پی‌اس‌جی در بازی ابتدای هفته در لوشامپیونا برابر استراسبورگ که اولین حضور نیمار در ترکیب تیم پاریسی بود، این بازیکن را مورد توهین شدید خود قرار دادند. پاسخ نیمار به فحاشی ها هم گل قیچی برگردان دقیقه 92 بود.

 

 

1428884

 

 

توماس توخل می گوید اگرچه او عصبانیت هواداران را درک می کند اما نیمار همچنان یک الگوی حرفه ای است و اینکه او در این فصل همه توانش را برای باشگاه خواهد گذاشت.

او در نشست خبری بازی با رئال گفت:« نیمار نمی خواست در پی اس جی بماند. او تمام تلاش خود را برای ترک باشگاه انجام داد و خوب، این کمکی به محبوب شدنش نکرد. شما می توانید این احساس را داشته باشید و می توانم درک کنم که طرفداران از او عصبانی هستند؛ حتی شاید برای همیشه؛ با این وجود بین من به عنوان مربی و او به عنوان بازیکن، هیچ وقت اختلاف وجود نداشته است. به همین دلیل برای من خیلی راحت بود که به وی اجازه بازی بدهم.

نیمار همیشه به صورت حرفه ای تمرین کرده است. بازی دادن به نیمار، تسکینی بر دردهایش بود؛ هرچند تمایلی برای ماندن و بازی برای پی اس جی نداشت.»

دیدگاه‌ها