کد خبر : 1637498 | 27 شهریور 1398 ساعت 18:45 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق ولز:

بیل خیلی هم خوب اسپانیایی حرف می زند

کریس کولمن سرمربی سابق ولز معتقد است بر خلاف نظر رسانه ها، گرت بیل به خوبی می تواند اسپانیایی صحبت کند.

بیل خیلی هم خوب اسپانیایی حرف می زند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقاداتی که همواره به گرت بیل می شود این است که اسپانیایی صحبت نمی کند؛ در حالی که او شش سال است که بازیکن رئال است.

 

 

1427356

 

 

در اسپانیا معتقدند که این توهینی به آنها محسوب می شود و حتی چندی پیش جان توشاک مربی ولزی سابق رئال که مدتی هدایت تراکتورسازی را نیز برعهده داشت، این قضیه را دستمایه انتقاد از بیل قرار داد:« بیل استعداد زیادی دارد ولی مصدومیت‌ها خیلی او را خسته کرده است. توصیه‌ای هم به او دارم. وقتی شما به یک تیم می‌روید باید تلاش کنید زبان آن کشور را یاد بگیرید.

او نسبت به هم تیمی هایش بازیکن متفاوتی است. دوست ندارد با رسانه ها مصاحبه کند و ناراحت کننده است که با وجود چند سال حضور در اسپانیا، نمی تواند اسپانیایی صحبت کند. اگر شما می خواهید در یک کشور دیگر بازی کنید، حداقل وظیفه دارید تلاش کنید. اگر تلاش کنید، مردم نسبت به شما دیدگاه بهتری خواهند داشت.»

 

 

1426477

 

 

اما کریس کولمن سرمربی پیشین ولز مدعی شده است که گزارش‌ها درباره گرت بیل نادرست است و اینکه او توانایی صحبت به زبان اسپانیایی را دارد.

او در این رابطه گفت: «شنیده‌ام که جان توشاک گفته گرت بیل ارتباط مناسبی با رسانه های اسپانیایی ندارد. خوب این در ذات او نیست. به نظرم مردم درباره او کمی نامنصفانه قضاوت می کنند. او خودش است. اگر خوشحال نباشد، چگونه می‌تواند در زمین عملکرد خوبی داشته باشد؟

من چندی پیش با او در مادرید به رستوران رفتم. بیل اکنون خیلی خوب اسپانیایی صحبت می‌کند. با پرسنل رستوران به راحتی اسپانیایی حرف زد و به خوش و بش پرداخت. او بسیار مودب است و  مهم‌ترین بازیکن بریتانیایی‌ست که خارج از بریتانیا بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها