کد خبر : 1637517 | 27 شهریور 1398 ساعت 20:18 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مت هوملس به احتمال بازگشت به تیم ملی آلمان

مت هوملس، مدافع آلمانی دورتموند احتمال بازگشت به عرصه ملی را رد نکرد.

واکنش مت هوملس به احتمال بازگشت به تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تیم ملی آلمان با چهار گل در خانه مقابل هلند، اخباری در مورد احتمال بازگشت مت هوملس به تیم ملی بعد از کنار گذاشته شدن او در سال قبل توسط یوواخیم لوو مطرح شد. هنوز سرمربی ژرمن ها مدتی قبل این اخبار را تکذیب کرد، اما مت هوملس مدعی شد اگر یوواخیم لوو با وی تماس بگیرد پاسخ او را خواهد داد.

 

مت هوملس گفت: "دوران حضور در بایرن مونیخ؟ ما سه بار قهرمان لیگ شدیم و هر سه بار نیز در لیگ قهرمانان توسط تیمی که در نهایت قهرمان شد حذف شدیم. به جز دیدار مقابل لیورپول در سال گذشته، ما هر بار با اختلاف اندکی با مسابقات وداع می کردیم و من نسبت به دوران حضور در بایرن مونیخ نگاهی منفی ندارم.

 

1335565

 

همبازی بودن با نیکلاس سوله؟ من و نیکی همدیگر را خیلی دوست داریم. اینکه کدام یک از ما بازیکن بهتری است احتمالا به سلیقه افراد باز می گردد."

 

هوملس در مورد اخبار فراوان بعد از شکست تیم ملی آلمان مقابل هلند در مورد بازگشت خود به عرصه ملی گفت: "این موضوع تایید می کند که من عملکرد خوبی داشته ام، اما هیچ چیز دیگری برایم به ارمغان نمی آورد.

 

من سعی می کنم در مورد بازگشت به تیم ملی آلمان فکر نکنم. من همیشه افتخار می کنم که برای آلمان بازی می کنم و نگاهم تغییر نکرده است. هر بار یوواخیم لوو با من تماس می گرفت من پاسخ می دادم و اگر یک بار دیگر این اتفاق رخ دهد، من دوباره پاسخ تلفن وی را خواهم داد."

دیدگاه‌ها