کد خبر : 1637525 | 27 شهریور 1398 ساعت 20:48 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی جالب آنچلوتی با کلوپ بعد از بازی دیشب

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی شوخی جالب خود بعد از دیدار دیشب با لیورپول و یورگن کلوپ را فاش کرد.

شوخی جالب آنچلوتی با کلوپ بعد از بازی دیشب

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل قبل نیز مانند دیشب در بازی مرحله گروهی در ناپل مغلوب ناپولی شد و در نهایت موفق به فتح لیگ قهرمانان گردید. کارلو آنچلوتی مدعی شد بعد از بازی به همین موضوع اشاره کرده و به کلوپ اطمینان داده این اتفاق این فصل هم تکرار خواهد شد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "به کلوپ گفتم نگران نباش، زیرا اگر در ناپل مغلوب شوی می توانی در ادامه فصل پیروز شده و به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسی، من به کلوپ در این مورد اطمینان دادم.

 

1435443

 

می خواهم تیمی را ببینم که به خود و کیفیت تیمی اعتقاد داشته باشد. من از سبک بازی ناپولی وقتی که نمی توانستم کنترل بازی را در دست داشته باشم رضایت داشتم. حضور فرناندو یورنته کمک زیادی به ما کرد، زیرا در آن مقطع بازیکنان ناپولی خسته بودند و اولین گل از روی توپ بلند به ثمر رسید که این روش معمول ما نیست، اما اگر گاهی اوقات این کار را انجام دهیم توهین محسوب نمی شود.

 

بازیکنان مهمی را جذب کرده ایم که سطح کیفی تیم را بهبود می بخشند و آنها ویژگی های متفاوتی با آنچه در گذشته داشتیم به تیم اضافه کرده اند. من باید بازیکنان را با انگیزه نگه دارم که این کار ساده ای نیست، خصوصا وقتی یوفا می خواهد نیمکت کم تعدادی داشته باشید."

دیدگاه‌ها