کد خبر : 1637603 | 28 شهریور 1398 ساعت 09:45 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: حضور کوتینیو در بایرن نعمت است

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ستاره سرخ به تمجید از کوتینیو بازیکن جدید بایرن پرداخت و گفت او بعد دیگری به بازی بایرن مونیخ اضافه کرده است.

کوواچ: حضور کوتینیو در بایرن نعمت است

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیمش دیشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در آلیانز آرنا به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و با ارائه  یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد در پایان بازی به ستایش از عملکرد کوتینیو، ستاره برزیلی جدیدش پرداخت و گفت حضور او بعد جدیدی به بازی بایرن اضافه کرده است.

 

1435563

 

کوواچ در این باره گفت:" کوتینیو امروز خیلی خوب بازی کرد. او با هوش فوتبالی بالای خود بعد دیگری به بازی ما اضافه کرده است".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" درباره بازی امروز می‌توانم بگویم که ما باید خیلی خوشحال باشیم. تیم ما با تمرکز خیلی بالا کار کرد و موفق شد سه گل به ثمر برساند. این نتیجه‌ای بود که با توجه به بازی‌ای که انجام دادیم حق‌مان بود".

 

کوواچ در عین حال از بعضی جنبه‌های تیمش هم انتقاد داشت. با اینکه تیم او موفق شده بود حریفش را به نتیجه 3-0 شکست دهد کوواچ در پایان بازی گفت:" ما در مرکز زمین عالی بودیم و خیلی خوب فرصت‌سازی می‌کردیم ولی گاهی در زدن ضربه‌های آخر و تمام کردن کار آنطور که باید دقیق نبودیم و این مساله‌ای است که باید به آن پرداخته شود".  

 

دیدگاه‌ها