کد خبر : 1637609 | 28 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: غیبت نیمار و امباپه به نفع PSG بود

توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی بزرگ تیمش مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-0 گفت غیبت نیمار و امباپه در این بازی به پاری سن ژرمن کمک کرده است.

توخل: غیبت نیمار و امباپه به نفع PSG بود

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از آنکه تیمش دیشب در پارک دو پرنس موفق شد کاری کارستان کرده و رئال مادرید را با نتیجه 3-0 شکست دهد در پایان بازی با اظهاراتی عجیب و غیرمنتظره گفت غیبت ستاره‌های بزرگی مثل نیمار و امباپه در این بازی احتمالا به نفع  تیمش عمل کرده است.

 

1435583

 

درحالیکه PSG در اولین دیدار خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به میدان رفته بود نیمار اولین بازی از دو بازی محرومیت خود را پشت سر می‌گذشت و کیلیان امباپه هم به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت. جالب اینجا است که ادینسون کاوانی، دیگر ستاره مهم PSG هم به دلیل مصدومیت به میدان فرستاده نشده بود.

 

توخل در پایان بازی گفت:" شاید غیبت کاوانی، نیمار و امباپه به تیم ما کمک کرده باشد. به این ترتیب فشار کمتری به تیم ما وارد می‌شد چون همه به این فکر می‌کردند که ما بدون این سه بازیکن چطور می‌خواهیم بر رئال مادرید پیروز شویم".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" این وضعیت می‌تواند به تیم کمک کند چون ما بدون نیمار، امباپه و کاوانی از دید خیلی‌ها شانسی برای پیروزی نداریم. به این ترتیب، غیبت آنها می‌تواند از فشاری که بر دیگر بازیکنان وارد می‌شد کم کند".

 

 

دیدگاه‌ها