کد خبر : 1637610 | 28 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منه‌من:

زیدان نتوانسته یازده بازیکن قابل اتکا پیدا کند

استیو مک منه‌من، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول بعد از شکست 3-0 رئال مقابل PSG می‌گوید مشکل زیدان در رئال این است که یازده بازیکن فیکسی که بتواند روی آنها حساب کند در اختیار ندارد.

زیدان نتوانسته یازده بازیکن قابل اتکا پیدا کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین رئال مادرید در پاریس مقابل پاری سن ژرمن که با نتیجه 3-0 اتفاق افتاد و سنگین‌ترین شکست تاریخ رئال با سرمربی‌گری زین‌الدین زیدان بود موج انتقادها به سرمربی فرانسوی و باشگاه اسپانیایی به راه افتاده است. در این میان استیو مک منه‌من، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول می‌گوید مشکل زیدان در رئال این است که او در حال حاضر یازده بازیکن فیکس که بتواند در هر بازی روی آنها حساب کند در اختیار ندارد.

 

1435584

 

مک‌ منه‌من که برای کارشناسی بازی در شبکه BT انگلیس حاضر شده بود درباره شکست سنگین رئال گفت:" شکست 3-0 برای رئال ناامیدکننده است. عملکرد دروازه‌بان روی گل اول بدون شک ضعیف بود. رئال فرصتهای خیلی زیادی داشت که از دست‌شان داد. گرت بیل گل قشنگی زد که مردود شد. توپ تصادفی به دست برخورد کرده بود و می‌شود گفت تصمیم داور سخت‌گیرانه بود. ولی در قوانین جدید این حرکت خطا گرفته می‌شود".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" ولی رئال مشکلات بزرگی دارد. آنها تیمی پر از ابرستاره دارند. وقتی فهرست تیم را می‌خواندم آدم از این همه اسم بزرگ در یک تیم شگفت‌زده می‌شود. ولی با اینحال رئال نتوانسته یک یازده بازیکن فیکس پیدا کند که بتواند در هر بازی روی خوب بازی کردن‌شان حساب کند".

 

دیدگاه‌ها