کد خبر : 1637614 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: تاتنهام طرح و برنامه بازی را رعایت نکرد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل المپیاکوس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت تیمش به برنامه‌ای که برای این بازی طراحی شده بوده پایبند نبوده است.

پوچتینو: تاتنهام طرح و برنامه بازی را رعایت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یونان و در خانه المپیاکوس به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-2 متوقف شد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسپرز در پایان بازی از بازیکنانش عصبانی بود و آنها را متهم کرد که به برنامه طراحی شده او برای این بازی پایبند نبوده‌اند.

 

1435587

 

پوچتینو در پایان بازی گفت:" خیلی عصبانی‌ام. راستش را بخواهید در نیمه اول از عملکردمان اصلا رضایت نداشتم. ما برای بازی از همان ابتدای کار برنامه داشتیم ولی به برنامه پایبند نبودیم. من این را بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" ما دو گل زدیم ولی اگر عملکردمان را تحلیل کنید ما بازی خوبی ارائه ندادیم. ما فرصتهای زیادی در اختیار حریف گذاشتیم و گل اولی که دریافت کردیم خیلی دردناک بود. ما نتوانستیم نوع بازی‌ای که باید انجام می‌دادیم و تهاجمی که لازم این بازی بود را به اجرا بگذاریم. در این بازی اصلا مثل بازی مقابل کریستال پالاس فعال نبودیم. در این سطح شما باید بتوانید خودتان را با سبک بازی حریف تطبیق بدهید. این خواسته اول من از تیمم بود".

 

دیدگاه‌ها