کد خبر : 1637615 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:05 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش امیدوار کننده تیم نوجوانان ایران در اولین گام

تیم ملی نوجوانان در اولین بازی خود در مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا امیدوار کننده ظاهر شد و 13 گل به تیم مالدیو زد.

نمایش امیدوار کننده تیم نوجوانان ایران در اولین گام

به گزارش "ورزش سه"، بازی های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه سوم از دیروز در استادیوم شهید حاج بابایی همدان آغاز شد و در اولین بازی دو تیم فلسطین و افغانستان دیگر همگروه های ایران به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند اما در دومین بازی ایران 13 گل به تیم مالدیو زد و خوشبختانه گلی دریافت نکرد.

 

در این بازی امیر ابراهیم زاده روی سانتر خوب مهدی محمدی در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر رساند. در دهمین دقیقه از این دیدار یادگار رستمی با یک حرکتی تکنیکی چند بازیکن را از پیش رو برداشت و با خطای مدافع مالدیو رو به رو شد و از روی نقطه پنالتی گل دوم ایران به ثمر رسید. در دقیقه ۲۵ روی سانتر ارسالی از نقطه کرنر ایمان دانش سومین گل ایران را وارد دروازه حریف کرد. ضمن اینکه امیر ابراهیم زاده در دقیقه ۲۷ با یک فرار زیبا گل چهارم را زد. در ادامه نیز فردین بحری با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه مالدیو را برای پنجمین بار گشود. ششمین گل نیز روی شوت دقیق و زمینی فردین بحری در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید. ایمان دانش با یک ضربه سر زیبا هفتمین و آخرین گل ایران در نیمه نخست را زد.

 

شاگردان عبدی در ۲دقیقه نخست از نیمه دوم بازی توسط امیر ابراهیم زاده و یادگار رستمی تعداد گل‌های ایران را به عدد ۹ رساندند. محمد کوشکی دیگر بازیکنی بود که با یک فرار و شوت سرکش در دقیقه ۵۷ گل دهم ایران را زد. محمد کوشکی گل یازدهم را هم به ثمر رساند. امیر ابراهیم زاده در دقیقه ۷۷ و ۸۰ گل‌های دوازدهم و سیزدهم ایران را وارد دروازه مالدیو کردند. این بازی در حضور 1200 تماشا گر برگزار شد. بازیکن تیم مالدیو در 5 دقیقه مانده به پایان بازی با دریافت کارت زرد دوم از داور از زمین بازی اخراج شد. ضمن اینکه بازیکنان این تیم یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه در آوردند. دومین دیدار فردا ساعت 19:45 دقیقه در برابر فلسطین خواهد بود و ایران در آخرین بازی هم به مصاف تیم افغانستان می رود که در تورنمنت کافا یک بر صفر از این تیم شکست خورد.

دیدگاه‌ها