کد خبر : 1637617 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:06 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: 13 گل ما به خاطر ضعف مالدیو نبود

تیم ملی نوجوانان دراولین بازی خود در مرحله مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا دیشب در استادیوم شهید حاج بابایی همدان 13 گل به تیم مالدیو زد.

عبدی: 13 گل ما به خاطر ضعف مالدیو نبود

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال حسین عبدی – سرمربی تیم ملی نوجوانان در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیش از هرچیز می‌خواهم تاکید کنم که این برتری پر‌گل که بدست آوردیم به دلیل ضعیف مالدیو نیست و بلکه به دلیل عملکرد بهتر بازیکنان تیم ما است.این پیروزی پایان کار ما نیست بلکه از الان تلاش بیشتری خواهیم کرد چون کار ما تازه شروع شده و باید در تمام بازیهایمان پیروز شویم.هدف ما این است که از ابتدای دقیقه یک تا دقیقه 90 روی بازی تمرکز داشته باشیم و برایمان مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌رویم و برنامه خود را اجرا خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: گل‌های این بازی به دلیل تمرکز بالا و تمرینات خوب بازیکنان بود و اگر در دقایقی هم شاهد کار انفرادی و به تک‌روی برخی بازیکنان بودیم به خاطر شرایط سنی و روحیات خاص خودش هست که ما آن را به حداقل رساندیم. استقبال تماشاگران بسیار خوب بود و امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم.

 

حسین عبدی در خصوص دو بازی دیگر تیم نوجوانان ایران هم گفت: به نظرم تیم‌های فلسطین و افغانستان تیم‌های خوبی هستند و شاید اگر افغانستان خستگی سفر را نداشت، شرایط بهتری در بازی مقابل فلسطین داشت. باید با کسب برد راهی مرحله بعدی شویم و اگر فکر کنیم تیم‌ها جلوی ما برنامه‌ای برای گل زدن ندارند اشتباه است و قطعاً لحظاتی که ما در حمله هستیم، حریف برای ضد حملات خود برنامه دارد.

دیدگاه‌ها