کد خبر : 1637618 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:07 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوانان آسیا؛ تساوی افغانستان و فلسطین در همدان

رقابت های مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا در گروه سوم از دیروز در استادیوم شهید حاج بابایی همدان آغاز شد.

نوجوانان آسیا؛ تساوی افغانستان و فلسطین در همدان

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی دو تیم افغانستان و فلسطین به مصاف هم رفتند که این بازی 4 گل به همراه داشت که سهم هر دو تیم دو گل بود. تصور می شد در این بازی افغانستان به مراتب بازی بهتری به نسبت تیم فلسطین ارایه دهد و در نهایت برنده بازی لقب بگیرد اما خستگی بازیکنان این تیم در سفر به ایران مشهود بود و در نهایت آنها به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند.

 

تیم افغانستان در تورنمنت کافا ارایه گر بازی خوبی در برابر ایران بود و با یک گل پیروز شد. همگروهی دو تیم بهانه خوبی برای شاگردان حسین عبدی است تا انتقام شکست در تورنمنت کافا را از بچه های افغان بگیرند. ایران اما در اولین بازی مقتدر ظاهر شد و 13 گل به تیم مالدیو زد و حتی یک گل هم نخورد و این نتیجه نشان می دهد شاگردان حسین عبدی برای قهرمانی در گروه سوم به خوبی آماده شده اند. با همه صحبت هایی که پیش از شروع بازی ها درمورد این تیم وجود داشت. اکنون مشخص شد شکست های تیم نوجوانان در تورنمنت کافا برای این تیم یک درس خوب شد.

 

در گروه سوم ایران با 3 امتیاز و تفاضل 13 صدرنشین است. فلسطین و افغانستان مشترکا با یک امتیاز تیم های دوم و سوم جدول هستند و تیم مالدیو هم بدون کسب امتیاز تیم چهارم بشمار می رود. ایران بازی بعدی خود را در برابر فلسطین برگزار خواهد کرد که این بازی در ساعت 19:45 روز جمعه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها