کد خبر : 1637622 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیرمردهای سیتی، مشکل بزرگ گواردیولا

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل شاختار به صورت تلویحی اعلام کرد ممکن است به جای فرناندینیو و اوتامندی از دو بازیکن دیگر در مرکز خط دفاعی استفاده کند.

پیرمردهای سیتی، مشکل بزرگ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از آنکه دیشب تیمش در اوکراین موفق شد در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، شاختار دونتسک را به راحتی و با نتیجه 3-0 از پیش رو بردارد، در پایان بازی به صورت تلویحی اعلام کرد که قصد دارد برای مرکز خط دفاعی خود به گزینه‌هایی به غیر از دفاع وسط‌های تقریبا همیشگی‌اش فرناندینیو و اوتامندی فکر کند. گواردیولا مدعی شد سن فرناندینیو و اوتامندی بیشتر از آن شده که بتوانند در همه بازی‌ها به میدان بروند. فرناندینیو و اوتامندی اخیرا با انتقادات زیادی مواجه شده بودند.

 

1435611

 

گواردیولا در این باره گفت:" من شک نداشتم که فرناندینیو می‌تواند از پس وظیفه‌اش برآید. ولی اوتامندی 31ساله است و فرناندینیو 34ساله. گزینه بعدی ما در پست دفاع وسط اریک گارسیا است که 18 سال سن دارد. تا سه چهار ماه آینده نمی‌دانم برای مرکز خط دفاعی‌مان چه اتفاقی خواهد افتاد".

 

1435610

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" هر دوی دفاع وسطهای ما امشب عالی بودند. نیکو بعد از اتفاقی که در بازی قبلی برایش افتاده بود نشان داد چه شخصیت قوی‌ای دارد. ولی ما به یک راه حل دیگر هم احتیاج داریم و شاید بتوانیم از رودری یا کایل واکر در این پست استفاده کنیم. چون اوتامندی و فرناندینیو به خاطر سن‌شان نمی‌توانند در تک‌تک بازی‌ها برای ما به میدان بروند".

 

1435612

 

دیدگاه‌ها