کد خبر : 1637623 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:32 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی، تیم همیشه میهمان در لیگ یک!

بر اساس اعلام کمیته مسابقات دیدار ششم تیم خوشه طلایی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در استادیوم یادگار امام قم برگزار می شود. این تیم هم چنین در جام حذفی باید در همین استادیوم پذیرای تیم شاهین شهرداری بوشهر باشد.

خوشه طلایی، تیم همیشه میهمان در لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، در فینال لیگ 2 جایی که خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه و در حضور علی پروین و ناصر ابراهیمی میزبان تیم آرمان گهر سیرجان بود و با شکست این تیم قهرمان شد سازمان لیگ 12 ایراد به استادیوم خانگی تیم خوشه طلایی گرفت و در نامه ای رسمی اعلام کرد اگر این ایرادات برطرف نشود تیم خوشه طلایی نمی تواند میزبان تیم های دسته اولی باشد و تا اکنون همه دیدارهای خوشه طلایی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در بیرون از خانه برگزار شد و این تیم در هفته ششم و در سومین دیداری که قرار بود میزبان باشد باز هم باید در قم از تیم رایکای بابل پذیرایی کند و در ادامه در جام حذفی هم شاگردان محسن عاشوری در استادیوم یادگار امام قم میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهند بود.

 

تیم خوشه طلایی که بعد از موفقیت درلیگ 3 به لیگ 2 و قهرمانی در لیگ 2 به لیگ یک صعود کرد به این خاطر در ساوه از محبوبیت خاصی برخوردار است و از آنجایی که توسط بخش خصوصی اداره می شود تا اکنون برای ادامه حیات چشم به کمک های دولتی نداشته است از اینرو انتظار فوتبالدوستان ساوه این بود مدیران دولتی دست کم شرایط میزبانی را برای این تیم مهیا کنند که تا اکنون این اتفاق رخ نداده است و این در حالی است که از پایان بازی های لیگ 2 تا شروع بازی های لیگ یک نزدیک به 4 ماه فرصت بود. از تیم خوشه طلایی که در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور و تا به این جای کار خوب نتیجه گرفته است باید به عنوان تیم همیشه میهمان یاد کرد. تیمی که شاید اگر در پایتخت استانی فعالیت می کرد اکنون استادیومش برای میزبانی آماده می شد. چرا که در ماه های اخیر شاهد بودیم همه استادیوم ها برای میزبانی از بازی های لیگ برتر و لیگ یک آماده شدند، الا استادیوم شهید چمران ساوه. شهری که در نزدیکی پایتخت قرار دارد و یک شهر صنعتی بشمار می رود و بزرگ ترین شهرک صنعتی خاور میانه در این شهر قرار دارد.

 

1435615

 

نکته جالب توجه اینکه آخرین دیدار خانگی تیم خوشه طلایی در فینال لیگ 2 در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر ساوه ای برگزار شد و در حاشیه مراسم اهدای جام به تیم خوشه طلایی مدیران شهری به علی پروین قول دادند که استادیوم را برای میزبانی این تیم در لیگ یک آماده خواهند کرد. علی پروین به دلیل دوستی با مدیر عامل تیم خوشه طلایی بارها و بارها بازی این تیم را از نزدیک به تماشا نشسته است. اما باید گفت تا اکنون وعده های دولتی به این تیم خصوصی محقق نشده است!

دیدگاه‌ها