کد خبر : 1637635 | 28 شهریور 1398 ساعت 12:21 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران نساجی برای ما سورپرایز هستند

مهاجری: نشان دادیم که تیمی تهاجمی هستیم

نساجی در آستانه هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با 4 امتیاز در در رده ششم است و فردا می تواند با یک برد خانگی برابر شاهین بوشهر حتی چشم به رده های بالاتر داشته باشد.

مهاجری: نشان دادیم که تیمی تهاجمی هستیم

به گزارش" ورزش سه" نساجی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در یک بازی پرگل در تهران مغلوب سایپا شد اما آن ها در جایی بازی می کنند که نزدیک یک سال است در آن شکست نخورده اند. نساجی در ورزشگاه وطنی آنقدر شیر است که فصل گذشته تمام تیم های مدعی و غیرمدعی را در این ورزشگاه یا برد و یا متوقف کرد. آمار 14 بازی بدون شکست این تیم در لیگ نوزدهم و با برد پرگل برابر پیکان به پانزده رسید. تیم رضا مهاجری در حال حاضر با 8 گل زده بهترین خط حمله لیگ و بهترین عملکرد را در بخش تهاجمی تیم های لیگ برتر داشته است اما دریافت 8 گل از حریفان این تیم را در صدر بیشترین تعداد گل خورده قرار داده است. نساجی البته در بازی برابر سایپا در هفته سوم دستکم دوگل را روی اشتباهات عجیب دروازه بان جوانش دریافت کرد.


رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی درآستانه بازی حساس هفته چهارم درباره شرایط تیمش گفت:« خداراشکر علیرغم مشکلاتی که داشتیم ، بچه هایمان زحمت کشیدند و نتایج بدی نگرفتیم. البته خیلی زود است که بخواهیم برای خودمان جایگاهی را متصور شویم اما با زدن 8 گل در سه بازی نشان دادیم که دنبال فوتبال تهاجمی هستیم.»


او افزود:« البته اشکالاتی هم داریم چون گل های زیادی دریافت کردیم که این به عملکرد فنی تیم برمی گردد ضمن اینکه برای تکمیل تیم به یکی دو بازیکن نیاز داریم.» سرمربی نساجی با ابراز رضایت نسبی از تیمش گفت:« خیلی به آینده امیدوار هستیم و معتقدم که با تلاشی که همه اعضای تیم دارند می توانیم روی روال خوبی بیفتیم. این را از صمیم قلبم می گویم؛ چیزی که باعث شده با تمام وجود کارکنیم هواداران نساجی و عشق مردم به این تیم است. هواداران نساجی برای من و همه بچه های تیم یک سورپرایز هستند. هرتیمی مشکلات خاص خودش را دارد اما علاقه مردم ما را جدی تر کرده و با تمام وجود می خواهیم که امانت دار خوبی باشیم ، فوتبال خوبی بازی کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.»


مهاجری در ادامه و در ارتباط با اشتباهاتی که در بازی اخیر توسط دروازه بان جوان این تیم رخ داد گفت:« آقای هاروت آبراهامیان کسی است که در فوتبال ایران کار می کند و گلرهای زیادی مثل محمدرضا اخباری، سعیدجلالی، ناصرسالاری و خیلی های دیگر را پرورش داده است. من به او اعتماد دارم و او هم به این دروازه بان هایمان اعتقاد دارد. مربی دروازه بان های ما می گوید که این بچه ها آینده خوبی دارند و ما باید پای آن ها بایستیم. اما موضوع مهم این است که بچه ها باید بدانند که مسئولیت بزرگی را قبول کرده اند و تمام وجود و تمرکزشان را بگذارند تا تیم از این اعتماد متضرر نشود.»


او با اشاره به شرایط خوب تیمش پیش از بازی برابر شاهین بوشهر گفت:« خداراشکر روحیه بچه ها خوب است. تیم همدل است و بزرگان خوبی در تیم داریم. اما از طرفی در این فصل ما بازی راحت در لیگ برتر نداریم. شاهین بوشهر تیم خیلی خوبی است و توانست 80 دقیقه 10 نفره به پای تیم مدعی شهرخودرو بپیچد. نفت آبادان برابر پرسپولیس و ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان برابر استقلال بازی های خیلی خوبی انجام دادند و نشان دادند در لیگ امسال همه بازی ها سخت است. ما برای این بازی آماده هستیم و می خواهیم با یک بازی خوب برابر هوادارانمان سه امتیاز را بگیریم.»


سرمربی نساجی درباره شرایط مدیریتی این باشگاه و حضور علیرضا اسدی به عنوان مدیرعامل گفت: «آقای اسدی رزومه و کارنامه اش مشخص است. قطعا آمدنش به ما کمک می کند و امیدوارم هرچه زودتر کارشان را شروع کنند. ما تمام تلاشمان را می کنیم که از اعتبار تیم و شهر دفاع کنیم اما لازمه اش کار جمعی است. موفقیت یک پازل است که همه قطعات باید کنار هم درست چیده شوند. امسال نساجی این پتانسیل را دارد که بتواند دل عاشقانش را شاد کند.»


مهاجری همچنین با تایید اینکه کارت بازی 4 بازیکن این تیم هنوز صادرنشده است درباره اینکه آیا این بازیکنان به بازی برابر شاهین بوشهر می رسند یا نه گفت:« تاالان که اتفاقی نیفتاده و فرصت خیلی زیادی هم تا بازی نیست. محمدقاضی، مهرداد کفشگری و دوبازیکن دیگر هنوز کارت بازی ندارند. چهارهفته است که شرمنده این بچه ها شدیم که با تمام جدیت کار می کنند. واقعا حیف است که ما نتوانیم از تمام پتانسیلی که داریم برای موفقیت استفاده کنیم.»


او در پایان گفت:« جا دارد از مالکان باشگاه تشکر کنم که در این شرایط سخت اقتصادی دارند برای تیم هزینه می کنند و زحمت می کشند.»

دیدگاه‌ها