کد خبر : 1637643 | 28 شهریور 1398 ساعت 12:53 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی یکی از صادق‌ترین مربیان لیگ است

موسوی: حق‌مان بیشتر از یک امتیاز مقابل شاهین بود

کاپیتان پیکان در بازگشت از مصدومیت موفق شد با تک گل خود، اولین امتیاز فصل را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

موسوی: حق‌مان بیشتر از یک امتیاز مقابل شاهین بود

به گزارش "ورزش سه"، مهران موسوی، مدافع باتجربه و کاپیتان پیکانی‌ها بعد از غیبت در دو هفته ابتدایی فصل، در نهایت در جدال برابر شاهین در ترکیب به میدان رفت و موفق شد با تک گل خود، این تیم را از شکست نجات دهد و به اولین امتیاز لیگ نوزدهم برساند.


او درباره این دیدار می‌گوید: شرایط جوی بوشهر روی این بازی تاثیرگذار بود و ریتم بازی را مختل می‌کرد. به نظرم تیم ما عملکرد بهتری نسبت به دو بازی گذشته به نمایش گذاشت و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و چند موقعیت قطعی برای گل هم داشتیم اما در نهایت فقط یک گل زدیم و روی ضربه ایستگاهی که توپ تغییر مسیر داد گل خوردیم.


موسوی درباره ضربه کرنری که او از طریق آن موفق به گلزنی شده و اینکه گفته می‌شود به جای کرنر باید ضربه دروازه اعلام می‌شد گفت: من متوجه نشدم چون در آن سمت زمین حضور داشتم و بعد از بازی هم که فیلم بازی را دیدم ظاهرا توپ به بازیکن ما خورده است. اینطور اگر باشد که در فیلم نشان می‌دهد نباید ضربه کرنر اعلام می‌شد اما شاید داور زاویه بهتری داشته که کرنر تشخیص داده اما در فیلم آنطور که دیدم توپ با برخورد به بازیکن ما به اوت می‌رود اما تصمیم داور و زاویه داور و داور پشت دروازه تشخیص می‌دهند که کرنر بود است.


مدافع تیم پیکان درباره اینکه پس از گذشت دوره‌ای مصدومیت موفق به گلزنی شده گفت: من فصل قبل موفق نشدم برای پیکان گل بزنم و با توجه به مصدومیتی که داشتم این امر میسر نشد. در دو هفته اول این فصل هم با درد کشاله درگیر بودم و خدا را شکر می‌کنم که در این بازی موفق به گلزنی شدم. ما تلاش زیادی برای گلزنی داشتیم و به تیرک هم زدیم اما این مساوی همراه با گلزنی من بود و امیدوارم که در بازی بعد هم این نمایش را دوباره داشته باشیم.


موسوی با اشاره به مصدومیتش که باعث شده از عملکردی که انتظار داشته دور باشد نیز اینطور توضیح می‌دهد: دو فصل پیش مصدومیت شدیدی داشتم و در هفته‌های اول فصل پیش هم نتوانستم بازی کنم. در نیم فصل گذشته بود با حضور آقای فرکی و اعتماد ایشان تا آنجا که توانستم امیدوارم که جواب اعتماد ایشان را داده باشم. در فصل پیش رو هم تلاش می‌کنم با صلاحدید کادرفنی یک جایگاه خوب و شایسته پیکان را به دست بیاوریم.


کاپیتان پیکان درباره رویارویی با ماشین سازی تبریز در بازی فردا که به میزبانی تیمش برگزار می‌شود گفت: ماشین سازی در سه هفته گذشته نشان داده که تیم با کیفیت و دونده‌ای است. ما باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا در این بازی کلیدی با تیم یکدست ماشین سازی رو به رو شویم. امیدوارم با تمرکز بیشتر به اولین پیروزی فصل دست پیدا کنیم.


موسوی در این باره که هدف پیکان در لیگ نوزدهم چیست گفت: ذهنیت کادرفنی و تمام بازیکنان این است که در بالای جدول قرار بگیریم و برای اتفاقات بهتر تلاش کنیم. این مستلزم زمان است چون تغییرات فراوانی در تیم داشتیم و امیدواریم که با تلاش یکدست همه بازیکنان زودتر به این هدف دست پیدا کنیم.
مدافع خودروسازان درباره همکاری با حسین فرکی گفت: از نظرم آقای فرکی از لحاظ صداقت و راستگویی و یکی از درستکارترین و پاک‌ترین سرمربیانی است که با آن مواجه شده‌ام. امیدوارم که نه تنها امسال بلکه در سال‌های بعد هم بهترین اتفاق‌ها برای ایشان بیفتد چرا که روح بزرگی دارند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند.

دیدگاه‌ها