کد خبر : 1637648 | 28 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل عجیب برای خط زدن اوزیل از فهرست آرسنال

درحالیکه آرسنال امشب در اولین دیدار خود در لیگ اروپا به مصاف آینتراخت می‌رود، اونای امری می‌گوید مسوت اوزیل که در این فصل تنها 71 دقیقه برای تیمش بازی کرده نیاز به استراحت دارد.

دلیل عجیب برای خط زدن اوزیل از فهرست آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال امشب به آلمان سفر کرده و در اولین دیدار خود در لیگ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت می‌رود مسوت اوزیل ستاره آلمانی توپچی‌ها در کمال تعجب در لندن مانده و به همراه تیمش به آلمان سفر نکرده است. نکته جالب اینجا است که اونای امری سرمربی آرسنال در توجیه علت عدم حضور اوزیل در میان بازیکنان آرسنال برای این بازی می‌گوید او به استراحت نیاز دارد درحالیکه اوزیل در فصل جاری تنها 71 دقیقه برای توپچی‌ها به میدان رفته است.

 

1435641

 

وقتی که دیشب اونای امری فهرست 19نفره بازیکنان آرسنال برای سفر به آلمان را اعلام کرد همه از عدم حضور نام اوزیل در این فهرست تعجب کردند. سوکراتیس دیگر غایب آرسنال بود اما با توجه به اینکه او در فصل جاری در تک‌تک دقایق همه بازی‌های تیمش بازی کرده غیبت او موجه‌تر به نظر می‌رسد تا مسوت اوزیل.

 

اونای امری در پاسخ به خبرنگاران در این باره گفت:" ما این روزها در بازی‌های زیادی به میدان می‌رویم و من می‌خواهم از بازیکنان مختلف استفاده کنم. برای همین برای روز پنج‌شنبه چه در ترکیب 11نفره و چه در فهرست 19نفره از استراتژی چرخشی استفاده کردم و تصمیم بر این شد که مسوت و سوکراتیس این بازی را استراحت کنند".

 

1435640

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" من ترجیح می‌دهم اوزیل بعد از بازی روز یکشنبه ما مقابل واتفورد استراحت و تمرین کند و برای بازی روز یکشنبه آینده مقابل استون ویلا آماده شود".

 

دیدگاه‌ها