کد خبر : 1637653 | 28 شهریور 1398 ساعت 13:09 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

پوگبا عملکرد خوبی در منچستر نداشته، رفتنش اهمیت ندارد!

پل اسکولز، هافبک سال های نه چندان دور باشگاه منچستریونایتد، در مصاحبه ای به صحبت پیرامون وضیت پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ، پرداخت.

پوگبا عملکرد خوبی در منچستر نداشته، رفتنش اهمیت ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک 26 ساله و فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد، در حالی این فصل نیز در جمع شیاطین سرخ ماندگار شد که شایعات جدایی او در تابستان و پیوستنش به رئال مادرید همواره در صدر اخبارانتقالات تابستانی گذشته قرار داشت و حتی خود او نیز به جدایی از منچستریونایتد ابراز تمایل کرده بود.

 

1430164

 

حالا و پس از گذشت چند هفته از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات در اروپا، پل اسکولز، هافبک سابق منچستر یونایتد، به صحبت پیرامون پوگبا پرداخته است.

 

اسکولز در مصاحبه اش اظهار داشته: "من فکر نمی کنم اگر پوگبا قصد ترک تیم را داشته باشد، جدایی او فقدان بزرگی برای منچستریونایتد باشد. او طی سه فصل حضورش عملکرد فوق العاده ای از خود به جا نگذاشته است و بازیکنان بسیاری وجود دارند که بتوانند در حد او و حتی بیشتر از پوگبا برای یونایتد تاثیر گذار باشند."

 

پوگبا در طول سه فصل حضور خود در منچستریونایتد توانسته 24 گل برای این تیم به ثمر برساند و طی این سال های نه چندان خوب یونایتد، همواره یکی از بهترین مهره های تیمش بوده است.

 

دیدگاه‌ها