کد خبر : 1637686 | 28 شهریور 1398 ساعت 15:52 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل های پارسال؛ متوقف در عدد صفر

فصل گذشته صدر جدول گلزنان لیگ را مهاجمان خارجی و نام آشنا تسخیر کرده بودند اما امسال تا اینجا در گلزنی ناکام بوده اند.

آقای گل های پارسال؛ متوقف در عدد صفر

به گزارش ورزش سه، لیگ هجدهم با آقای گلی مشترک استنلی کی روش و لوسیانو پریرا خاتمه یافت که این دو مهاجم برزیلی هرکدام 16 گل برای سپاهان و فولاد به ثمر رساندند. علی علیپور هم با 14 گل سومین گلزن برتر لیگ شد و رده بعدی هم متعلق به آنتونی استوکس بریتانیایی بود که اگر بازی های بیشتری برای تراکتور انجام می داد، شاید تعداد گل های او از عدد 11 فراتر می رفت. آنتونی استوکس که در نیم فصل اول لیگ هجدهم، یکی از بهترین ها بود ترجیح داد ایران را ترک کند و به ترکیه برود.


اما امسال تا پایان هفته سوم، هیچ کدام از آقای گل های پارسال لیگ هنوز حتی نتوانسته اند یک بار دروازه حریفان را باز کنند. علیپور در سه هفته ابتدایی اگرچه 270 دقیقه در زمین بوده اما فقط توانسته روی یک پاس گل به نام خودش ثبت کند. لوسیانو پریرا هم در فولاد هنوز نتوانسته موفق به گلزنی شود و تنها گل فولاد در این هفته ها را امیرحسین باقرپور زده که به عنوان بازیکن تعویض در بازی با استقلال وارد زمین شد.


استنلی کی روش هم که در برد پرگل سپاهان مقابل شاهین بوشهر غایب بود، در بازی با ماشین سازی در نیمه دوم به زمین آمد و اگرچه یک پنالتی گرفت اما به تشخیص کادر فنی پشت توپ قرار نگرفت و جورجی ولسیانی این پنالتی را از دست داد. این درحالی است که استنلی سال گذشته به همراه محمد ایرانپوریان یکی از پنالتی زن های اصلی سپاهان بودند. کی روش که دیر به تمرینات سپاهان اضافه شده بود، در هفته سوم هم در میان ناباوری روی نیمکت قرار گرفت و در نیمه دوم به زمین آمد اما این برزیلی بلندقد هم نتوانست دروازه فولاد را باز کند.


به این ترتیب سه مهاجم گلزن لیگ در سال گذشته، امسال در جدول گلزنان فعلاً در عدد صفر متوقف شده اند.

دیدگاه‌ها