کد خبر : 1637687 | 28 شهریور 1398 ساعت 15:53 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری دو ستاره اینتر پس از تساوی مقابل اسلاویا

تساوی ناامیدکننده خانگی اینتر برابر اسلاویا پراگ، خشم و عصبانیت ستاره های این تیم را به دنبال داشت به نحوی که باعث تنش و درگیری لوکاکو و بروزوویچ شد.

درگیری دو ستاره اینتر پس از تساوی مقابل اسلاویا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، سه شنبه شب اینتر در سن سیرو میزبان اسلاویا پراگ بود و در میان تعجب تا دقیقه 93 بازی بازنده بود تا اینکه بارلا توانست با گل خود نجات بخش نراتزوری شده و یک امتیاز را به حساب تیمش واریز کند. اینتر در گروه مرگ به همراه بارسا و دورتموند قرار دارد و باید در زمین خود بر اسلاویا پیروز می شد اما در یک بازی ناامیدکننده تنها به تساوی قناعت کرد.

 

 

Image result for lukaku brozovic

 

 

پس از اتمام بازی، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی جدید اینتر در رختکن با صدای بلند به انتقاد از هم تیمی هایش پرداخت و گفت که به جای تمرکز روی کارهای دفاعی بهتر است هجومی تر کار کنید. لوکاکو تاکید داشت که بازیکنان برنامه های تاکتیکی آنتونیو کونته سرمربی تیم را در زمین پیاده نکرده اند.

مارسلو بروزوویچ هافبک کروات اینتر که گمان می کرد هدف انتقادات لوکاکو است، واکنش تندی به او نشان داد و پس از توهین هایی که بین طرفین رد و بدل شد، نزدیک بود با یکدیگر گلاویز شوند که با دخالت سایر بازیکنان، قضیه ختم به خیر شد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که اینتر پس از شروعی خوب در سری آ و کسب سه برد از سه بازی ابتدایی، صدرنشین است و شنبه شب باید در دربی دلامادونینا به مصاف میلان برود.

 

 

دیدگاه‌ها