کد خبر : 1637699 | 28 شهریور 1398 ساعت 17:40 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مسی در زیگنال ایدونا پارک؛ دور از انتظار و معمولی

لیونل مسی در بازی با بروسیا دورتموند نشان داد که برای رسیدن به فرم همیشگی هنوز چند هفته دیگر کار پیش رو دارد.

مسی در زیگنال ایدونا پارک؛ دور از انتظار و معمولی

به گزارش "ورزش سه"، مسی در شرایطی برابر دورتموند به میدان رفت که آخرین بار 25 می در فینال کوپا دل ری برابر والنسیا برای بارسا بازی کرده بود. در دیداری که بارسا 2-1 مغلوب شد. مسی سپس راهی تیم ملی کشورش شد و در کوپا آمه ریکا نتوانست به عنوانی بهتر از سومی دست یابد. در ادامه، تعطیلات تابستانی و یک مصدومیت غیرمنتظره در اولین تمرین پیش فصل، سبب شد دوری مسی از بارسا طولانی تر شود.

در  ماه های اخیر اخبار مصدومیت مسی و یک مصاحبه جذاب با نشریه اسپورت مهمترین اتفاقات پیرامون مسی بوده اند؛ برعکس همیشه که عادت داشتیم او را با درخشش در میدان سبز فوتبال به یاد بیاوریم.

 

 

1435686

 

 

مسی برابر دورتموند پس از 115 روز بار دیگر برای بارسا به میدان رفت و نشان داد که هنوز راه درازی برای برگشتن به فرم واقعی خود پیش رو دارد. او فقط 14 درصد دوئل هایش را برنده شد و در سی دقیقه حضورش در میدان، شش بار نیز توپ را از دست داد. در آخرین دقیقه بازی نیز سوارز یک موقعیت خوب برای او ایجاد کرد اما مسی بهترین بخت بارسا در طول مسابقه را از دست داد. مسی در فرم همیشگی خود بعید بود آن موقعیت را خراب کند.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« مسی مثل بازیکنی نشان داد که پیش فصل نداشته و از تمرینات به دور بوده است. او در  4 یا 5 جلسه تمرینی حاضر بوده و در دیداری به میدان رفت که ریتم و سرعتی باورنکردنی داشت.»

انتظار می رود مسی هفته بعد برابر گرانادا از ابتدا در ترکیب بارسا قرار بگیرد اما برای دیدن مسی همیشگی، هنوز باید چند هفته دیگر صبوری کرد.

 

دیدگاه‌ها