کد خبر : 1637702 | 28 شهریور 1398 ساعت 17:57 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: اهل کری خواندن نیستم و باید جبران کنیم

هافبک تکنیکی و فانتزی استقلال که چند بار سابقه حضور در دربی را در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد جدال دربی پایان ناکامی آنها در این فصل باشد.

شجاعیان: اهل کری خواندن نیستم و باید جبران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک استقلال در شرایطی که به دنبال این بود از کری خوانی برای پرسپولیس پرهیز کند، ابراز امیدواری کرد تیمش فارغ از سه دیدار ابتدایی فصل که با نتایج خوبی برای آنها همراه نبوده، موفق شود در دربی عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد.


شجاعیان در حاشیه تمرین امروز در خصوص شرایط تیمش گفت: مطمئنا این مسابقه با مسابقات دیگر خیلی فرق دارد و ما در سه هفته‌ای که گذشت خیلی بدشانس بودیم، امیدوارم در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.


هافبک استقلال در واکنش به سوالی درباره روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی گفت: حقیقتا از لحاظ روحی کمی خراب هستیم، چون به نتایجی که می‌خواستیم و لیاقتش را داشتیم نرسیدیم، اما با بازیکنان و بقیه بچه‌ها صحبت کردیم تا از امروز نتایج‌مان را جبران کنیم.


شجاعیان درباره غیبت دیاباته و اسماعیلی و تاثیر آنها در عملکرد این تیم در جدال دربی گفت: مطمئنا اسماعیلی و دیاباته را نداریم، غیبت آنها قطعا تأثیرگذار است، اما امیدوارم کسانی که جایگزین این نفرات می‌شوند، بهترین عملکرد را داشته باشند.


هافبک استقلال در پایان در واکنش به درخواست خبرنگاران برای کری علیه پرسپولیس گفت: اهل کری‌خواندن نیستم. خیلی ممنون!

دیدگاه‌ها