کد خبر : 1637703 | 28 شهریور 1398 ساعت 17:58 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما را تغییر دادند و خیلی راحت استعفا کردند و رفتند؛

غفوری: طوری بازی می‌کنیم که هواداران افتخار کنند

کاپیتان تیم استقلال به هواداران این تیم قول داد عملکردی در دربی پایتخت داشته باشند که در نهایت مورد افتخار آنها باشند.

غفوری: طوری بازی می‌کنیم که هواداران افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری در آستانه دربی پایتخت درباره این دیدار حساس گفت: همه حساسیت و شرایط این بازی را می دانیم و هم برای ما و هم هواداران دو تیم این بازی حساس است. شروع خیلی خوبی نداشتیم. یک مقدار بدشانسی آوردیم و اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد اما این بازی انشاالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم که برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم و در جدول جایگاهمان را ارتقا بدهیم.

 

او در مورد محرومیت فرشید اسماعیلی اظهار داشت: متاسفانه یک اشتباه باعث شد فرشید را نداشته باشیم. فرشید یک بازیکن مهم در تیم ما است و قطعا جای خالی اش راحت پر نمی شود. این برای تیم ما خوب نیست. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای او را پر کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

غفوری درباره مصدومیت بازیکنان استقلال گفت: شیخ متاسفانه بعید می دانم به بازی برسد اما قائدی فکر کنم مشکلی ندارد. او تمرین می کند و انشاالله به بازی هم برسد.

 

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوالی درباره نیاز این تیم به بازیکن در بعضی پست ها گفت: بازیکنانی که ما در اختیار داریم، اگر کارشناسانه نگاه کنیم هیچ کس نمی تواند بگوید بازیکنان ضعیفی هستند. همه بازیکنان ما توانمند هستند. چیزی که به تیم ما ضربه زده، تغییرات زیاد بوده که یک سری افراد آمدند و بیشترین تغییرات را در تیم ما دادند. الان هم خیلی راحت استعفا کردند و رفتند و خودشان را قایم کرده اند و دیگر جوابگو نیستند. اما قطعا تیم ما خوب می شود. من مطمئن هستم که پتانسیل این را داریم و در همین دو سه بازی اگر بدشانس نبودیم، صدر جدول قرار می‌گرفتیم.

 

غفوری انگیزه ها برای این بازی را اینطور شرح داد: بردن دربی بالاترین انگیزه هر تیم است و اینکه تیم در آخر بتواند قهرمان شود. از نظر انگیزه فردی هم این بازی می تواند به هر بازیکنی اعتبار بدهد و اسم بازیکن را بزرگ کند. همه فکر کنم به این موضوع واقف هستند.

 

از او درباره قول گلزنی پرسیده شد که اینطور جواب داد: می توانم قول بدهم که خودم بهترین عملکرد را داشته باشم. یک مقدار دفاع سخت است که گل بزند. مطمئن باشید بهترین بازی را انجام می دهیم که هوادارانمان به ما افتخار کنند.

 

وریا غفوری نهایتا در مورد برگزاری دربی به شکل 50-50 اظهار داشت: این به من ربطی ندارد و مسئولان باید تصمیم گیری می کردند که فکر کنم بالاخره نتوانستند شرایط را فراهم کنند. برای هر دو تیم خیلی قشنگ تر می شد اگر 90 به 10 بود.

دیدگاه‌ها