کد خبر : 1637706 | 28 شهریور 1398 ساعت 18:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی برابر تراکتور

بگوویچ: حتی از بارسلونا هم نمی‌ترسم

سرمربی کروات گل گهر سیرجان در آستانه دیدار چهارم تیمش در لیگ نوزدهم، در شرایطی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که مدعی شد شاگردانش از تیم پرمهره حریف ترسی نخواهند داشت.

بگوویچ: حتی از بارسلونا هم نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده، بعد از دستیابی به سه امتیاز طی سه هفته ابتدایی فصل و در شرایطی که باختی را متحمل نشده، برابر تراکتور در تبریز به میدان خواهد رفت.


وینکو بگوویچ، سرمربی کروات گل گهر در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: برای من قابل افتخار است که با تیم تراکتور بازی داریم. این تیم را از سال اول حضور در ایران می‌شناسم و بازیکنان خوبی از تبریز همانند کریم باقری، ستار همدانی، سیروس دین محمدی، یونس باهنر، رسول خطیبی و ....  می شناسم و خوشحالم که در شهر زیبا و خوب تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رویم. آذربایجان منطقه فوتبال‌خیزی است و بازیکنان خوبی دارد و الان 5 بازیکن از آذربایجان در تیم گل‌گهر بازی می‌کنند و این منطقه بازیکنان باکیفیتی دارد.


وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: 8 سال در لیگ برتر کار کردم و بیشتر از 270 بازی روی نیمکت نشستم و برایم گذشته مهم نیست و به آمار توجه ندارم. تراکتور تیم بزرگی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد. مربی ترسویی نیستم حتی اگر برابر بارسلونا هم بازی کنیم، نمی‌ترسم. اگر تراکتور تیم بهتری از ما باشد تبریک می‌گویم و ما هم تلاش خواهیم کرد که بازی را ببریم و تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است و کار سختی را برابر این تیم پیش رو داریم‌.


وینکو با اشاره به شرایط روحی بازیکنانش در این دیدار گفت: امیدوارم فردا هر تیمی که بازی بهتری را انجام دهد برنده شود و از مدیران باشگاه گل گهر تشکر می‌کنم که امکانات خوبی را برای تیم فراهم کرده اند. تیم ما تجربه حضور در لیگ برتر را ندارد و اولین حضور این تیم در لیگ برتر است. سیاست ما حفظ تیم در سال اول حضورش است و اگر بتوانیم بهتر بازی کنیم می توانیم به کسب رتبه های بهتر امیدوارم باشیم و همیشه شعارم این بوده است که بهتر و بهتر باید کار کنیم و امیدوارم روزی فوتبال سیرجان هم جزو مناطق فوتبال خیز کشور شود.


سرمربی کروات گل گهر با اشاره به لغو رای قبلی در خصوص محرومیت هواداران تراکتور گفت: وقتی شنیدم که بازی تراکتور قرار است بدون تماشاگر برگزار شود ناراحت شدم. تمام بازی فوتبال و تلاش بازیکنان و مربیان به خاطر تماشاگران است و خیلی خوشحال هستم که فردا تماشاگران تیم تراکتور حضور خواهند داشت. فوتبال یعنی هوادار و ما فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنیم و از کسانی که تصمیم گرفتند که محرومیت تیم تراکتور لغو شود، تشکر می‌نمایم.


وی با تمجید از سرمربی ترکیه‌ای تراکتور گفت: دنیزلی مربی بزرگ و باتجربه‌ای است و خط دفاعی خوبی را دارد و ما هم تلاش می‌کنیم روزنه‌ای ایجاد کرده و به تیم تراکتور گل بزنیم.


بگوویچ در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حضور طولانی مدت خود در فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که به فوتبال ایران خدمت کرده و بازیکنان خوبی را به تیم ملی داده‌ام و در مورد مدعیان قهرمانی زود است اعلام کنیم اما تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و شهر خودرو از مدعیان بوده و شانس استقلال برای قهرمانی از این 4 تیم کمتر است.

دیدگاه‌ها