کد خبر : 1637711 | 28 شهریور 1398 ساعت 18:04 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه قول داده تا هفته بعد به بازیکنان پول بدهد

تارتار: برای نفت MIS غیرممکن وجود ندارد

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید قلعه نویی از سپاهان مدعی ساخته اما امیدوار است از سبک بازی حریف استفاده کنند و نتیجه خوبی به دست آورند.

تارتار: برای نفت MIS غیرممکن وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


گذشته ام در اصفهان برایم زنده شد


خوشحالم که در شهر اصفهان هستم و خاطرات گذشته‌ام در این شهر برایم زنده شد. سال 72 در این شهر برای سپاهان بازی کردم و باید به مسئولان استان اصفهان به خاطر پیشرفت بسیار زیاد این شهر تبریک و خسته نباشید گفت.


عسگری یک وزنه است، متاسفیم که رباط پاره کرد


امروز (پنجشنبه) باخبر شدیم رباط صلیبی او پاره شده است. عسگری از لحاظ فنی و اخلاقی برای تیم ما یک وزنه محسوب می‌شود و مجموعه تیم ما امروز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است. همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم و از همه‌ی بازیکنان می‌خواهم مراقب یکدیگر باشند. درآمد بازیکن از فیزیکش است و مراقبت بازیکنان از یکدیگر، به ویژه در زمین فوتبال خیلی مهم است.


نتیجه مهم تر از سلامتی بازیکنان نیست


نتیجه اینقدر مهم نیست که یک ورزشکار، سلامتی‌اش را از دست بدهد. از عسگری هم می‌خواهم که صبور و قوی باشد. ان‌شاءالله هر چه زودتر به شرایط خوب گذشته‌اش بازگردد، چون واقعاً جای او خیلی خالی است.


قلعه نویی دوباره از سپاهان مدعی ساخت


این تیم مربی بزرگی مانند امیر قلعه‌نویی دارد. از زمانی که قلعه‌نویی به سپاهان بازگشت، این تیم دوباره به شکل سابق و به عنوان یک تیم مدعی برگشت و شخصیت قلعه‌نویی در این موضوع، تأثیر زیادی داشته است. قلعه‌نویی پیشینه‌ای قوی دارد و نیازی به تعریف من ندارد. سپاهان بازیکنانی باکیفیت، ساختاری قوی و مدیریتی توانا دارد و همه چیز آنها خوب است.


وقتی یک تیم متحد باشد، غیرممکنی وجود ندارد


ما در سه هفته گذشته نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان باکیفیتی داریم. ما اکنون با هم هستیم و وقتی یک تیم باهم باشد، هیچ غیرممکنی وجود ندارد. این شعار تیمی ماست. ما با بچه‌ها صحبت کردیم و معتقدیم امسال باید نسبت به سال گذشته، تیم متفاوتی باشیم. ما برای پیروزی به اصفهان آمده‌ایم و مطمئناً شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. امیدوارم به هدف‌مان که کسب سه امتیاز است، برسیم.


هدف مان این است دغدغه سقوط نداشته باشیم


هدف باشگاه این است که امسال دغدغه سقوط نداشته باشیم. با بچه‌ها صحبت کردیم و انتظارمان بیشتر از این است. ما باید تیمی باشیم که همه به ما احترام بگذارند و ما را تحسین کنند. می‌خواهیم امسال این اتفاق رخ دهد. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما برای موفقیت تمام تلاش خود را می‌کنیم.


بازیکنانم هیچ دریافتی ای نداشته اند


امیدواریم هفته آینده اتفاقات خوبی بیفتد. بچه‌ها تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌اند و ما از معدود تیم‌هایی هستیم که با چنین شرایطی مواجه‌اند. باشگاه قول داده است که هفته آینده به تعهدات خود عمل کند.


به آینده امیدوارم


ما از هر بازی، یک امتیاز گرفته‌ایم و شاید وضعیت امتیازی ما خوب نباشد، اما هدف ما بالاتر است. از روند تیمی نفت و کیفیت بازی تیمم راضی هستم و این ما را به آینده امیدوار می‌کند. کیفیت تیم به گونه‌ای است که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.


باید از نوع بازی حریف استفاده کنیم


شاید درست نباشد که درباره شرایط فنی سپاهان صحبت کنم. این تیم به صورت پرتعداد حمله می‌کند، به خصوص در ارسال از جناحین. ما باید از این نوع بازی حریف استفاده کنیم، بتوانیم این تاکتیک را به کار ببریم و به سپاهان ضربه بزنیم. البته این کار سختی خواهد بود. سپاهان در ضربات کاشته، تبحر خاصی دارد و ما هم تقویت لازم را انجام داده‌ایم. امروز هم می‌توانیم تمرینات موردنظر خود را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها