کد خبر : 1637750 | 28 شهریور 1398 ساعت 21:14 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم فردا بهتر از امروز باشیم

کولاکوویچ: هر تیمی مقابل ایران انگیزه دارد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: امروز 9 دفاع داشتیم اما گاهی نمی توان در دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی داشت.

کولاکوویچ: هر تیمی مقابل ایران انگیزه دارد

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از برتری ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: شخصا توقع این بازی را داشتم. من اهل صربستان هستم و مقابل تیم های آسیایی زیادی قرار گرفتم. بازی در مرحله یک چهارم نهایی بود و تمام تیم ها انگیزه زیادی دارند، مخصوصا وقتی مقابل ایران قرار می گیرند. در ابتدای هر ست مشکلاتی داشتیم و در انتهای ست دوم که در نهایت پیروز شدیم، انرژی زیادی صرف کردیم. بازیکنانم اهمیت این مسابقه را می‌دانستند.


وی درباره مشکلات ایران در حمله عنوان کرد: خیلی نمی توانم بگویم در حمله مشکل داریم. ما در 55 دصد حملات موفق بودیم. مدل بازی تیم حریف به گونه ای بود که در دفاع خوب کار می کردند. امروز 9 دفاع داشتیم اما گاهی نمی توان در دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی داشت.


سرمربی تیم ملی درباره وضعیت مجرد گفت: مجرد تازه از بند مصدومیت رها شده و امروز پرش را انجام داد. فیاضی هم در گرم کردن دردهایی احساس کرد. سه مصدوم داشتیم، اما در ادامه تورنمنت همه می‌توانند برای ایران بازی کنند.


کولاکوویچ در پایان درباره بازی با کره جنوبی گفت: مدل بازی کره مانند تایوان است. در سه سال اخیر زیاد مقابل کره بازی کردیم. فردا آنها قطعا انگیزه زیادی دارند، اما امیدوارم فردا بهتر از امروز باشیم.

دیدگاه‌ها