کد خبر : 1637785 | 29 شهریور 1398 ساعت 09:18 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آرسنال بر یک تیم قوی و تهاجمی پیروز شد

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا از بازیکنانش و به خصوص بوکایو ساکا و جو ویلکاک به خاطر درخشش در این بازی تمجید کرد.

امری: آرسنال بر یک تیم قوی و تهاجمی پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال درحالیکه در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در آلمان به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفته بود موفق شد با نتیجه 3-0 بر حریف خود پیروز شده و یک پیروزی مهم بدست بیاورد. اونای امری، سرمربی توپچی‌ها بعد از بازی به ستایش از عملکرد بازیکنانش در این بازی و به خصوص بوکایو ساکا و جو ویلکاک پرداخت که دو گل اول آرسنال را وارد دروازه حریف کردند. ساکا علاوه بر گلی که به ثمر رساند پاس گل دو گل دیگر تیمش را هم ساخته و پرداخته کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی آرسنال در دشوارترین بازی خود در این گروه داشته باشد.

 

1435771

 

امری در پایان بازی گفت:" ساکا با گلی که امروز زد و عملکردی که داشت نشان داد در حال پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتری است و روز به روز بر کیفیتش افزوده می‌شود. ویلکاک امروز کمی کند شروع کرد ولی هر چه زمان گذشته عملکرد بهتری داشت و بهتر و بهتر شد".

 

1435770

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:"می‌دانیم که بازی امشب بازی سختی بود. آینتراخت در زمین خود تیم خیلی قوی‌ای است. آنها یک تیم کاملا تهاجمی هستند و ما مجبور بودیم در فاز دفاعی خیلی مراقب باشیم. آینتراخت گاهی اوقات به عمق خط دفاعی ما می‌زد و گاهی از کناره‌ها حمله می‌کرد و سانترهای زیادی روی دروازه ما می‌ریخت. ما با بچهها صحبت کردیم و با سازماندهی دفاعی مناسب و پرس سنگین روی حریف موفق شدیم بر حریف غلبه کنیم".

 

دیدگاه‌ها