کد خبر : 1637786 | 29 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: گاهی کار را برای خودمان سخت کردیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل آستانه قزاقستان از عملکرد بازیکنان جوان تیمش دفاع کرد ولی گفت یونایتد در این بازی گاهی کار را برای خودش سخت کرده است.

سولسشر: گاهی کار را برای خودمان سخت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد در اولین بازی‌اش در لیگ اروپا در گروه L این رقابتها به مصاف آستانه قزاقستان رفت و با گلی که بازیکن جوانش میسون گرین‌وود در دقیقه 73 به ثمر رساند موفق شد با پیروزی خفیف 1-0 به کار خود در این بازی خاتمه دهد.

 

سرمربی منچستریونایتد، اوله گنار سولسشر، بعد از بازی به ستایش از عملکرد بازیکنان جوانش در این بازی پرداخت و به خصوص از جیسون گرین‌وود زننده گل شیاطین سرخ تمجید کرد ولی در عین حال اذعان کرد که یونایتد در این بازی گاهی کار را برای خودش سخت کرده است.

 

1435774

 

سولسشر در این باره گفت:" گرین‌وود در محوطه جریمه و بیرون از محوطه یکی از بهترین تمام‌کننده‌های ما است و خوشحالم که امروز توانست گل بزند. مطمئنم امشب به خاطر گلی که زده خیلی خوشحال خواهد بود".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" کسی که می‌خواهد بازیکن یونایتد باشد باید بتواند خود را با فضای تیم وفق دهد. امروز برای بازیکنان جوان ما فرصت عالی‌ای بود. ولی ما اگر حس نمی‌کردیم که آنها آماده هستند به میدان نمی‌فرستادیم‌شان. ولی با این حال مشخص بود که آنها هنوز به زمان بیشتری نیاز دارند و باید دقایق بیشتری بازی کنند. بعضی از آنها در بازی ما مقابل وستهام نخواهند بود ولی هفته بعد در مقابل روچدیل به میدان خواهند رفت".

 

سولسشر در ادامه گفت:" در بازی‌هایی مثل این اگر بتوانید در 20 دقیقه اول یکی دو فرصت خودتان راگل کنید دیگر خیالتان راحت خواهد شد و تا آخر بازی لذت خواهید برد. به هر حال خوشحالم که سه امتیاز بازی را بدست آوردیم. با این بازی شروع قابل قبولی در لیگ اروپا داشتیم".

 

دیدگاه‌ها