کد خبر : 1637787 | 29 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: دو سال پیش نمی‌توانستیم آستانه را ببریم

مارکوس راشفورد، مهاجم یونایتد می‌گوید از برد خفیف تیمش مقابل آستانه راضی است هر چند این برد با دشواری بدست آمده. راشفورد می‌گوید یونایتد دو سال پیش نمی‌توانست در چنین بازی‌ای پیروز شود.

راشفورد: دو سال پیش نمی‌توانستیم آستانه را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 این تیم مقابل آستانه در لیگ اروپا که دیشب در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق افتاد از عملکرد تیمش در این بازی تقدیر کرد و گفت یونایتد دو سال پیش این اتحاد و همبستگی درون‌تیمی را نداشته و اگر با چنین بازی دشواری روبرو می‌شده نمی‌توانسته بر این دشواری‌ها غلبه کرده و به پیروزی برسد.

 

1435776

 

یونایتد که در مقابل حریف ضعیف خود از قزاقستان نتوانست بازی به مراتب برتری به نمایش بگذارد با گل میسون گرین‌وود در دقیقه 73 با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. ولی راشفورد می‌گوید از آنچه از تیمش در اولدترافورد دیده راضی است.

 

راشفورد در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این بهترین عملکرد ما نبود ولی در این بازی نکات مثبت زیادی وجود داشت. حریف ما تیم سرسختی است و به راحتی نمی‌توان در هم شکستش".

 

مهاجم منچستریونایتد در ادامه گفت:" اگر دو سال پیش قرار بود در چنین بازی‌ای به میدان برویم به اعتقاد من یونایتد آن موقع از اتحاد و همبستگی تیمی لازم برای عبور موفق از چنین بازی‌ای برخوردار نبود. همه انتظار دارند چنین بازی‌ای ساده باشد ولی حریف ما هم برای پیروزی به اینجا آمده بود. این بازی‌ها همیشه دشوار هستند".

 

 

دیدگاه‌ها