کد خبر : 1637794 | 29 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل یک بازیکن متولد قرن بیست و یک برای یونایتد

میسون گرین‌وود، بازیکن 17ساله منچستریونایتد با گلزنی در بازی دیشب تیمش مقابل آستانه به اولین بازیکن متولد دهه اول قرن بیست و یکم تبدیل شد که برای شیاطین سرخ گلزنی می‌کند.

اولین گل یک بازیکن متولد قرن بیست و یک برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه‌اش اولدترافورد به مصاف آستانه قزاقستان رفت و موفق شد با تک‌گل میسون گرین‌وود در دقیقه 73 به پیروزی رسیده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد.

 

اما این بازی برای گرین‌وود به یک بازی تاریخی تبدیل شد چرا که او توانست نامش را به عنوان اولین بازیکن متولد دهه اول قرن بیست و یکم که برای یونایتد گلزنی می‌کند به ثبت برساند.

 

1435790

 

گرین‌وود 17ساله یکی از سه بازیکن جوانی بود که توسط اوله‌گنار سولسشر در این بازی به میدان فرستاده شده بودند تا فرصت بازی در رقابتهای حساس را پیدا کنند. گرین‌وود در کنار انخل گومز و تاهیت چونگ این سه بازیکن جوان یونایتد بودند که در این بازی به صورت فیکس بازی کردند.

 

گرین‌وود تا پیش از این در لیگ برتر تنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود ولی در بازی دیروز 90 دقیقه در میدان حضور داشت و برای تیمش گلزنی کرد.

 

گرین‌وود پیش از گلی که به ثمر رساند دو فرصت گلزنی دیگر هم داشت که از دست رفت. اما لحظه درخشش او سرانجام در دقیقه 73 از راه رسید تا او با عبور دادن توپ از بین پاهای نناد اریک، دروازه‌بان آستانه گل اول خود برای یونایتد را به ثمر رسانده و سه امتیاز شیرین برای یونایتد به ارمغان بیاورد.

 

دیدگاه‌ها