کد خبر : 1637801 | 29 شهریور 1398 ساعت 11:11 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلد نشریات ورزشی امروز اروپا (عکس)

نشریات ورزشی اروپا امروز نیز اکثر مطالب خود را به فوتبال اختصاص داده اند.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی امروز یعنی ۲۰سپتامبر مصادف با ۲۹ شهریور ماه به بررسی نشریات ورزشی اروپایی می پردازیم که رقابت های باشگاهی فوتبال سوژه اصلی آن ها را تشکیل داده است.

 

 

 

1435798

مارکا؛ فشار روی زیدان
این روزنامه مادریدی با تیتر "در کانون توجه" به نوعی زیدان را مقصر نتایج ضعیف رئال مادرید دانسته است.
مارکا معتقد است زیدان نتوانسته پیشرفتی در بازیکنانش ایجاد کند و همین موضوع باعث شکست های اخیر تیمش بوده است.
مارکا در بخشی دیگر به احتمال سرمربی گری ژاوی در بارسلونا در آینده ای نه چندان دور اشاره کرده است.

 

 

1435797


آاس؛ مادرید تیم بدون هافبک
این نشریه با کار کردن عکسی از یک فوتبال دستی بدون خط هافبک به ضعف کهکشانی ها در این منطقه اشاره کرده است. آاس با تیتر "هیچ هافبکی وجود ندارد" ضعف اصلی رئال مادرید را در این منطقه از زمین دانسته است.
این نشریه فروش یورنته سبایوس و کواچیچ را بسیار اشتباه تلقی کرده است و معتقد است بیل و خامس که حالا دو بازیکن فیکس تیم زیدان محسوب می شوند عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند.

 

 

 

1435799


موندو؛ بحران سفید
روزنامه کاتالانی موندو نیز تیتر اصلی خود را به رئال مادرید و نتایج ضعیفش اختصاص داده است. موندو با تیتر "بحران سفید" به انتقاد از عملکرد شاگردان زیدان پرداخته است.
این روزنامه در گزارش خود عنوان کرده تیم زیدان عملکردی ضعیف در بازی با پاریس داشته است و در طول بازی نتوانسته هیچ نمایش مثبتی از خود نشان دهد.

 

 

 

1435800


اسپورت؛ مسی خوشحال
اسپورت دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلون با کار کردن عکسی از مسی روی صفحه اصلی خود و تیتر "شیدایی مسی" به خوشحالی این فوق ستاره آرژانتینی به خاطر رفع مصدومیت و بازگشت به میادین اشاره کرده است.
موندو همچنین به درآمد زایی خیره کننده بارسا طی سال های اخیر اشاره کرده است.

 

 

 

1435801


گاتزتا دلو اسپورت؛ لحظه شماری برای دربی
این روزنامه ایتالیایی با کار کردن عکس سرمربیان دو تیم میلان و اینتر به بازی روز شنبه این دو تیم اشاره کرده است. گاتزتا با تیتر "چه کسی مرد دربی خواهد بود" به جدال حساس و نفس گیر دو تیم در بازی روز شنبه پرداخته است.
این نشریه در بخشی دیگر با تیتر "سر درد ساری درمان ندارد" به تساوی تلخ بیانکونری مقابل اتلتیکو مادرید و عصبانیت ساری از این نتیجه اشاره کرده است.

 

 

 

 

1435802
کوریره دلو اسپورت؛تغییرات ناقص یووه
این نشریه صفحه اصلی امروز خود را به یوونتوس و تساوی تلخ این تیم مقابل اتلتیکو مادرید اختصاص داده است. کوریره معتقد است پس از جدایی آلگری و پیوستن ساری به یوونتوس دگرگونی خاصی در این تیم ایجاد نشده است و تیم ساری در همه زمینه ها ناقص عمل می کند. این نشریه نیز در بخشی دیگر با کار کردن عکسی از دوناروما و هندانوویچ دو دروازه بان اینتر و میلان به جدال حساس این دو تیم در روز شنبه اشاره کرده است.

 

 

 

1435803

توتو اسپورت؛ یووه میتواند فاتح چمپوینزلیگ شود
این نشریه چاپ تورین در مصاحبه ای با فابیو کاپلو،سرمربی سابق یوونتوس، به صحبت پیرامون وضعیت این تیم پرداخته است. توتو اسپورت با تیتر "یووه می تواند فاتح چمپیونز لیگ شود" به نقل از کاپلو، بیانکونری را شایسته فتح این عنوان تلقی کرده است.
توتو اسپورت در بخشی دیگر به عملکرد خوب سی آر سون در بازی با اتلتیکو مادرید با وجود عدم گلزنی اشاره کرده است.

 

دیدگاه‌ها