کد خبر : 1637802 | 29 شهریور 1398 ساعت 11:32 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب دیگر از دروازه‌بان عجیب

کاریوس اشتباه را سورپرایز کرد!

لوریس کاریوس، دروازه‌بان جنجالی بشیکتاش و سنگربان سابق لیورپول بار دیگر با اشتباهی عجیب و غریب باعث باز شدن دروازه تیمش شد تا سیل کنایه‌های طعنه‌آمیز و انتقادات به سویش روانه شود.

کاریوس اشتباه را سورپرایز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بشیکتاش ترکیه دیشب در لیگ اروپا مهمان اسلوان براتیسلاوا بود و در این بازی با نتیجه 4-2 به میزبان باخت تا از بازی اول خود در این لیگ هیچ امتیازی بدست نیاورد. ولی جنجالی‌ترین خبر این بازی اشتباه عجیب و غریب لوریس کاریوس، سنگربان بشیکتاش بود. کسی که به دلیل سابقه قبلی‌اش در اشتباهات فاحش، هر حرکت او به سرعت زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

 

1435810

 

کاریوس با اشتباه دیشب خود نشان داد با مرتکب شدن اشتباهات فاحشی که نتیجه بازی را به ضرر تیمش برمی‌گرداند عادت دارد. مهمترین اشتباه کاریوس تا این لحظه که او را همچنان چهره‌ای جنجالی نگه داشته اشتباه فاحش او در فینال چمپیونزلیگ 2018 است که باعث شکست لیورپول و از دست رفتن جام شد.

 

کاریوس 26ساله با اینکه حالا در بشیکتاش بازی می‌کند ولی همچنان با لیورپول قرارداد دارد و رسما بازیکن این تیم به حساب می‌آید. او به صورت قرضی تا سال 2020 به بشیکتاش ترکیه ملحق شده. اما کاریوس دیشب در یک دیدار مهم برای تیمش در لیگ اروپا در بازی مقابل اسلوان براتیسلاوا مرتکب اشتباهی کمیک شد تا بار دیگر سیل انتقادها روانه او شود.

 

کاریوس در دقیقه 14 بازی گل اول اسلوان براتیسلاوا را به این تیم هدیه کرد. گلی که صرفا به دلیل اشتباه او در تخمین مسیر حرکت توپ بلندی که به سمت دروازه‌اش ارسال شده بود وارد دروازه تیم ترکیه‌ای شد.

 

1435809

 

کاریوس با هدف اینکه خطری که می‌رفت روی دروازه‌اش ایجاد شود را زودتر دفع کند به سرعت از محوطه جریمه بیرون آمد اما او زمانی که برای زدن ضربه سر به هوا پرید در این راه موفق نشده و با خراب شدن روی سر نزدیک‌ترین مدافع هم‌تیمی‌اش سامانه دفاعی بشیکتاش را به کلی از جریان بازی در آن لحظه حذف کرد. آندراز اسپورار بازیکن اسلوان براتیسلاوا این فرصت بادآورده را به راحتی وارد دروازه بشیکتاش کرد تا گل اول تیمش به ثمر رسیده باشد.

 

1435812

 

1435814

 

1435807

 

بعد از آن بود که سیل حملات و اظهارنظرهای تمسخرآمیز علیه کاریوس در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد. اکثر منتقدین کاریوس که به یاد اشتباه وحشتناک او در فینال چمپیونزلیگ افتاده بودند به او توصیه می‌کردند بعد از اشتباه مضحکی که در بازی دیشب داشته فوتبال را کنار بگذارد تا بیش از این مسخره نشود.

 

1435811

 

دیدگاه‌ها