کد خبر : 1637806 | 29 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب لوکاکو در اینتر از چلسی می‌آید؟

کالچیو مرکاتو می‌گوید اینتر میلان برای تقویت خط حمله خود قصد دارد اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی را در ماه ژانویه به میلان منتقل کند.

رقیب لوکاکو در اینتر از چلسی می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا کالچیو مرکاتو می‌گوید مسئولین باشگاه اینتر میلان بعد از نمایش نه چندان خوب روملو لوکاکو در دیدار اینتر مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی 1-1 در خانه اینتر به پایان رسید، عزم خود را جزم کرده‌اند تا خط حمله تیم‌شان را تقویت کرده و ترتیبی  بدهند تا در کنار لوکاکو، گزینه برجسته دیگری هم به عنوان مهاجم اصلی در اختیار داشته باشند.

 

1435818

 

بر اساس این گزارش، با توجه به این زمینه‌ها مسئولین اینترمیلان تصمیم گرفته‌اند برای جذب اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی در نزدیک‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ژیرو می‌تواند از ماه ژانویه راهی میلان شده و با پیراهن اینتر بازی کند.

 

ژیرو در فصل جاری تنها در یک بازی لیگ برتری برای آبی‌پوشان شهر لندن به میدان رفته و فرانک لمپارد بیشتر ترجیح داده به جای ستاره فرانسوی از تامی آبراهام جوان که پرورش یافته آکادمی چلسی است در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

با توجه به ناراحتی ژیرو از کم بازی کردن در چلسی تحت هدایت لمپارد به نظر می‌رسد شانس اینتر برای جذب او زیاد باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه قرارداد ژیرو با چلسی در تابستان آینده به پایان می‌رسد او برای اینتر خرید ارزانی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها