کد خبر : 1637810 | 29 شهریور 1398 ساعت 12:22 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی به ترکیبش دست نمی‌زند؟

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل گل گهر

تیم تراکتور احتمالا بدون تغییر نسبت به بازی قبلی وارد میدان خواهد شد.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور امروز در دیداری خانگی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. شاگردان مصطفی دنیزلی در حالی برابر تیم وینکو بگوویچ صف آرایی می‌کنند که از سه بازی قبلی ۵ امتیاز کسب کردند و در رده پنجم جای دارند.

 

در بازی های قبلی خط دفاعی تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت و هیچ گلی هم نخورد. رشید مظاهری در درون دروازه، ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده در دفاع میانی، مهدی تیکدری در راست و میثم تیموری در چپ مدافعان این تیم را تشکیل می‌دهند. احتمالا در بازی امروز نیز همین ۴ مدافع در ترکیب اصلی خواهند بود.

در خط هافبک بعید است دنیزلی به آرایش ۳ نفره اش دستی بزند و احتمالا دوباره شاهد سیستم ۴۳۳ خواهیم بود. رضا اسدی با نمایش های فوق العاده در لیگ نوزدهم، اکبر ایمانی را نیمکت نشین کرده و احتمالاً دوباره در ترکیب اصلی خواهد بود. جلوتر از او هم شجاعی و میمبلا بازی می‌کنند.

 

در خط حمله شاید تغییراتی به وجود بیایند. احسان حاج صفی که در پست وینگر راست به میدان می‌رود شاید جایش را به ساسان انصاری بدهد اما جایگاه فورچونه و دژاگه بدون تغییر است.

 

روی نیمکت شکاری، انصاری، مهری، ایمانی و سوگیتا حضور دارند و می‌توانند در زمان های مختلف بازی به کار گرفته شوند.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل گل گهر: رشید مظاهری، مهدی تیکدری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و کوین فورچونه.

دیدگاه‌ها