کد خبر : 1637873 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

دومین برد برای پرشورها

تراکتور 1 - گل گهر 0؛ گل به خودی شیرین در یادگار

تراکتور با کسب پیروزی برابر گل گهر سیرجان به دومین برد خود در لیگ نوزدهم دست یافت.

تراکتور 1 - گل گهر 0؛ گل به خودی شیرین در یادگار

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مصطفی دنیزلی دومین پیروزی خود را باز هم در خانه جشن گرفتند و با شکست گل گهر سیرجان هشت امتیازی شدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند. امین پورعلی با گل به خودی عجیبی پایه گذار برد میزبان در این مسابقه شد تا آن‌ها دومین برد را در خانه و پیش چشم هواداران جشن بگیرند.


روز: جمعه تاریخ: 29/6/98 ، ساعت: 17:30
ورزشگاه: یادگار امام تبریز
داور: امیر عرب براقی
کمک ها: مهدی عالیقدر – حسن انتظاری
کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – سعاد وفاپیشه
داور چهارم: میریعقوب حجتی
ناظر داوری: محمدجواد تقی پور

 

 

ترکیب تراکتور:


رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده (دقیقه 65- اکبر ایمانی)، میثم تیموری، رضا اسدی، یوکیا سوگیتا (دقیقه 45- فورچونه) مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (45- میمبلا)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری


سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

 

ترکیب گل گهر سیرجان:


مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، محسن طرحانی، حسام پورهاشم، امین پورعلی، پیمان نامور (دقیقه 90- مهدی زبیدی)، جانی یانسون (دقیقه 62- جفرسون)، بهنام برزای، سجاد آشوری و مهرداد بایرامی (دقیقه 75- پیمان رنجبری)


سرمربی: وینکو بگوویچ

 

 

کارت زرد:


دقیقه 41- سید عبدالله حسینی

دقیقه 43- مهرداد بایرامی

دقیقه 57- محمدرضا خانزاده

دقیقه 84- مسعود شجاعی

دقیقه 93- سید علیرضا ابراهیمی

 

شرح بازی:

 

این بازی در میانه زمین با برتری نسبی تراکتور همراه شد. تیم میزبان با استفاده از سانتر از جناحین و هم‌چنین کرنر موقعیت‌های خوبی به دست آورد که از دست رفت. گل گهر نیز تمام برنامه خود را برای استفاده از ضد حمله در دستور کارش قرار داده بود که یک موقعیت از این طریق به دست آمد و  مظاهری آن را خنثی کرد تا هر دو تیم چشم انتظار نیمه دوم باشند.

 

تراکتور که برای کسب پیروزی به آب و آتش می‌زد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. به طوریکه مصطفی دنیزلی در همان ابتدا میمبلا و فورچونه را به جای دژاگه و سوگیتا به میدان آورد. هافبک پرویی سرخ‌ها از همان ابتدا بازی را درخشان شروع کرد و می‌توانست از چند موقعیت شوتزنی استفاده کرده و گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد. در نهایت حملات ادامه دار میزبان جواب داد و موقعیت خطرناک آن‌ها با اشتباه بازیکن گل گهر به گل رفت. در ادامه تراکتور می‌توانست از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو برساند که شوت ساسان انصاری به اوت رفت و تراکتور با کسب برد ناپلئونی زمین مسابقه را ترک کرد.

 

اتفاق ویژه:

 

تراکتور دومین برد خود را هم در خانه جشن گرفت. اولین برد آن‌ها مقابل پرسپولیس با نتیجه مشابه به دست آمده بود.

 

بهترین بازیکن:


احسان حاج صفی- هافبک آماده این روزهای تراکتور در نیمه اول و دوم چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که تمام شوت‌های او توسط بشاگردی خنثی و یا به اوت رفت. در صحنه گل نیز این بازیکن با تجربه با کنترل استثنایی به محوطه جریمه رفت و توپ او پس از برگشت با اشتباه بازیکنان گل گهر به گل تبدیل شد تا تاثیر گذاری در تک گل مسابقه داشته باشد.

 

شرح گل:


دقیقه 60- تراکتور یک - گل گهر سیرجان صفر (امین پورعلی؛ گل به خودی): احسان حاج صفی از سمت چپ زمین با کنترل توپ استثنایی به محوطه جریمه نفوذ و اقدام به شوتزنی با پای چپ کرد که این موقعیت توسط بشاگردی دور شد. پس از این علیرضا ابراهیمی قصد داشت توپ را دفع کند که توپ پس از برخورد به پورعلی به گل رفت تا عجیب ترین گل به خودی لیگ نوزدهم رقم بخورد.

 

لحظات حساس:


دقیقه 4- تراکتور از پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه فنی احسان حاج صفی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 14- مسعود شجاعی از میانه زمین سانتر خطرناکی را انجام داد و ایمان سلیمی می‌توانست دروازه را باز کند که بشاگردی با خروج زیبایی توپ را دفع کرد.

دقیقه 25- ساسان انصاری تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و ضربه ای را روانه دروازه کرد که این توپ راهی اوت شد.

دقیقه 38:  بهنام برزای از سمت چپ زمین وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم او در اختیار مظاهری گرفت.

دقیقه 44- مسعود شجاعی از میانه زمین سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر خانزاده در اختیار بشاگردی قرار گرفت.

دقیقه 47- شوت خطرناک میمبلا از پشت محوطه جریمه در اختیار بشاگردی قرار گرفت.

دقیقه 50- احسان حاج صفی از سمت راست زمین سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد که دروازه‌بان گل گهر در حرکت جالب این توپ را با پا دور کرد.

دقیقه 56- باز هم میمبلا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه خطرناک این هافبک پرویی با عکس العمل بشاگردی راهی اوت شد.

دقیقه 64- شوت زیبا و خطرناک ساسان انصاری از کنار دروازه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 68- پیمان نامور پاس در عمقی را برای بایرامی ارسال کرد که شوت پای چپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 69- بایرامی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ارسال پاس کوتاهی جفرسون را صاحب موقعیت کرد که شوت محکم مهاجم برزیلی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74- فورچونه از سمت راست چپ وارد محوطه جریمه شد و مهرداد بایرامی بر روی این بازیکن خطای پنالتی انجام داد. در ادامه ساسان انصاری پشت توپ ایستاد که ضربه عجیب او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

حاشیه:


*پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان دو تیم با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
*صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور از جایگاه «VIP» ورزشگاه نظاره‌گر این بازی است.

دیدگاه‌ها