کد خبر : 1637895 | 29 شهریور 1398 ساعت 16:49 | 113K بازدید | 0 دیدگاه

یک دنیا حرف و حاشیه ؛ پاسخ بی احترامی ها یا ...؟

گرت بیل و استفاده از گزینه نظامی! (عکس)

بیل چندی پیش در نشستی خبری صراحتا گفت که در رئال خوشحال نیست ولی مثل یک بازیکن حرفه ای تمام توانش را در زمین می گذارد.

گرت بیل و استفاده از گزینه نظامی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل از سال گذشته و پس از جدایی رونالدو زیر تیغ انتقادات بوده است. بسیاری انتظار داشتند او جانشین شایسته ای برای رونالدو باشد اما اینچنین نشد و بیل همانند اکثر بازیکنان رئال فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت.

بیل بارها از سوی هواداران رئال در برنابئو هو شد و گمان می رفت تابستان به تیمی دیگر منتقل شود. زیدان هم بی تاب جدایی او بود و در یکی از نشست های خبری اش صراحتا گفت که اگر بیل همین فردا برود، خوشحال خواهد شد اما پس از حرف و حدیث های بسیار، انتقال بیل به فوتبال چین و سپس فوتبال انگلیس منتفی و او ماندنی شد. 

بیل اما شروع خوبی در فصل جدید داشته و پس از پاس گل در بازی با سلتا توانست هر دو گل تیمش برابر ویارئال را به ثمر رساند اما در همان بازی اخراج شد و بازی با وایادولید را از دست داد. بیل در شکست سنگین چهارشنبه شب رئال در زمین پی اس جی همراه با خامس بهترین بازیکن تیمش بود و یک گل هم زد که مردود اعلام شد.

انتشار یک ویدئو از مراسم آغازین بازی پی اس جی-رئال و به هنگام گرفتن عکس تیمی رئال نشان می دهد که بیل مطابق حرف های اخیرش در رئال چندان خوشحال و راضی نیست. 

 

گرت بیل هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند رئال مادرید چقدر به او بی‌احترامی کرده. چهره‌ی بهت زده او وقتی واران سعی می‌کند پرچم باشگاه را به‌دستش بدهد، تماشایی‌ است. او در نهایت هم حاضر نشد در عکس، نشان رئال را در دست بگیرد و پرچم را به دست دنی کارواخال سپرد. با توجه به اتفاقات تابستان گذشته و اعلام پیاپی زیدان و رئال مادرید که به او نیازی ندارند و بهتر است دنبال تیم جدیدی بگردد، همین‌طور بی‌احترامی مداوم هواداران به او، باید به او حق داد. گرت بیل بازیکن بزرگی است و نمی‌شود از او انتظار داشت همه‌چیز را فراموش کرده و طوری رفتار کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.

 

 

1435901

 

1435903

 

1435907

 

1435906

 

1435905

 

1435904

 

1435902

 

دیدگاه‌ها