کد خبر : 1637950 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:49 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی یووه و رضایت از عملکرد رونالدو برابر اتلتیکو

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس خبر از احتمال تغییر در ترکیب تیمش مقابل ورونا داد.

سرمربی یووه و رضایت از عملکرد رونالدو برابر اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در بازی آخر هفته لیگ قهرمانان خود پیروزی مقابل اتلتیکومادرید را در آخرین دقایق با تساوی عوض کرد، حالا باید در سری آ به مصاف ورونا برود و مائوریتسیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی شرایط تیمش را توضیح داده است.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "ما شرایط را بررسی خواهیم کرد زیرا هنوز یک جلسه تمرینی دیگر داریم و در ادامه در مورد بازیکنان تصمیم خواهیم گرفت. در ایتالیا ما وسواس استفاده از سیستم چرخشی در مورد بازیکنان را داریم، من فصل گذشته تیمم را بیش از 60 بازی در انگلیس هدایت کردم و تیم هایی هستند که با 14 بازیکن این کار را انجام می دهند. شاید ما در اینجا از انرژی ذهنی بیشتر از انرژی جسمی استفاده می کنیم. وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، دوست دارم دلیل آن را بفهمم و موقعیت تیم را بهبود بخشم.

 

1435145

 

در حال حاضر یوونتوس باید سازمان یافتگی بیشتری پیدا کند و ما فقط با داشتن ثبات در موقعیت های کلیدی می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر بازیکنی خسته باشد ما تغییراتی ایجاد خواهیم کرد.

 

در گذشته به رونالدو توپ های بیشتری می رسید، اما زدن سه ضربه برابر اتلتیکومادرید هرگز آسان نیست که او موفق به انجام این کار شد. رونالدو همیشه انتظار زیادی از خودش دارد و وقتی نمایش خوبی داشته باشد، به نظر نمی رسد عملکرد او استثنایی بوده است. با این حال او در دقیقه 94 ضربه ای فوق العاده زد که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و او نیز می تواند مانند بقیه تیم رشد کند.

 

نیمکت نشینی های پائولو دیبالا؟ وقتی او هنوز آماده نباشد من نمی توانم در یک لحظه تعیین کننده به دیبالا بازی دهم. شاید دیبالا هنوز در بهترین شرایط خود نباشد، اما می تواند به ما کمک کند."

دیدگاه‌ها