کد خبر : 1637967 | 29 شهریور 1398 ساعت 20:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بایرن و تمجید دوباره از مانوئل نویر

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ یک بار دیگر به تمجید از مانوئل نویر پرداخت.

سرمربی بایرن و تمجید دوباره از مانوئل نویر


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر دوگانه بزرگی در فوتبال آلمان بین مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن شکل گرفته و هر کسی طرفدار یکی از این دو دروازه بان است. حالا نیکو کوواچ پیش از دیدار مقابل کلن مدعی شد مانوئل نویر شخصیت بزرگ خود در داخل و خارج مستطیل سبز را به اثبات رسانده است.

 

1423190

 

دیدار مقابل کلن: "من می دانم که شرایط کلن مانند ستاره سرخ نیست و هر تیمی که مقابل بایرن بازی می کند همیشه با تمام توان به میدان می رود. بایرن نیز برای پیروز شدن باید با 100٪ توان بازی کند. ما برابر کلن باید پیروز شویم زیرا می خواهیم در صدر جدول باقی بمانیم. بازی مقابل هرتا هنوز مرا آزار می دهد، البته در حال حاضر ما دو امتیاز را از دست داده ایم زیرا در خانه لایپزیش تساوی اتفاقی عادی است."

 

جنجال های اخیر در مورد مانوئل نویر: "او در زمین و خارج از زمین نشان داد که شخصیتی بزرگ و سنگربان خوبی است. مشکل پست دروازه بانی این است که فقط یک نفر می تواند بازی کند و در این شرایط دیگری شرایط سختی را پشت سر خواهد گذاشت، اما شما باید آن را بپذیرید. مانوئل نویر به سختی جنگید تا جایگاه خود را در تیم ملی پس بگیرد."

 

شرایط فیلیپ کوتینیو: "وی در مقابل ستاره سرخ نشان داد که چه کارهایی می تواند با توپ انجام دهد. کوتینیو چیزهایی را می بیند که دیگران قادر به تشخیص آن نیستند و حالا بازیکنان بایرن نسبت به او واکنش بهتری نشان می دهند."

دیدگاه‌ها