کد خبر : 1637986 | 29 شهریور 1398 ساعت 21:16 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانع بزرگ اخراج زیدان برای رئال مادرید

رئال مادرید کار آسانی برای قطع همکاری با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی خود ندارد.

مانع بزرگ اخراج زیدان برای رئال مادرید

 

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ادامه حضور زیزو روی نیمکت رئال مادرید چندان مساعد نیست و انتقادها نسبت به عملکرد این سرمربی فرانسوی روز به روز بیشتر می شود. تیم تحت هدایت او چهارشنبه شب با ارائه یک نمایش ضعیف و ناکامی در نواختن حتی یک ضربه در چارچوب، با سه گل در فرانسه مغلوب پاری سن ژرمن شد تا اخباری مبنی بر احتمال اخراج زیدان منتشر شود.

 

1435671

 

اما امروز نشریه اسپورت مدعی شد کهکشانی ها در صورت اخراج زیدان باید غرامت سنگینی به وی پرداخت کنند و به همین دلیل به نظر می رسد هنوز در مورد این تصمیم تردید دارند. زیدان در ماه مارس با رئال مادرید قرارداد جدیدی امضا کرد و بر اساس این قرارداد وی 11.5 میلیون پوند در هر فصل از باشگاه اسپانیایی دریافت خواهد کرد.

 

با توجه به سه سال مانده قرارداد، این رقم پرداختی به خود زیدان در نهایت 35 میلیون پوند خواهد بود و با پرداخت ناخالص و اضافه شدن مالیات به 70 میلیون پوند خواهد رسید که رقم بسیار سنگینی به شمار می آید.

 

این در شرایطی است که با 70 میلیون پوند می تواند یک بازیکن طراز اول جذب کرد و فلورنتینو پرز علاقه ای ندارد چنین مبلغ سنگینی را تنها برای فسخ قرارداد با سرمربی فعلی خود پرداخت کند.

دیدگاه‌ها