کد خبر : 1638007 | 29 شهریور 1398 ساعت 21:50 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیاقت برد مقابل شهر خودرو را داشتیم؛

نکونام: در 2 سال فولاد را به جایگاه اصلی اش می رسانیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است تیمش شایسته برتری مقابل شهر خودرو در مشهد بوده است.

نکونام: در 2 سال فولاد را به جایگاه اصلی اش می رسانیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر فولاد در  مقابل شهر خودرو گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به خوبی شهر خودرو را آنالیز کرده بودیم. یحیی گل محمدی تیم خیلی خوبی را آماده کرده است. امروز کمترین موقعیت را به تیم خوب شهر خودرو دادیم؛ تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی است.

 

وی افزود: بازی خوبی ارائه دادیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. لیاقت این برد را  داشتیم و به حق‌مان رسیدیم. در نیمه اول موقعیت گل داشتیم و حتی یک بار هم به تیر دروازه حریف زدیم.

 

نکونام با تقدیر از هواداران تیمش یادآور شد:  امیدوارم بازیکنان ما بتوانند این روند خوبی را که در پیش گرفته‌اند ادامه دهند. تیم خوبی داریم و 4 بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط هنوز در هیچ بازی کل تیم را در اختیار نداشته‌ایم.

 

سرمربی فولاد درباره قضاوت داور بازی عنوان کرد: شاهد داوری خوبی از کوپال ناظمی بودیم و او واقعا یکی از داوران خوب کشورمان است.

 

وی در ارتباط با آینده تیمش و اینکه آیا قول کسب سهمیه را به مدیران باشگاهش داده است یا نه؟ گفت: نه من هیچ قولی به هیچ‌کس نداده‌ام. نه قول قهرمانی و نه کسب سهمیه بلکه به دنبال این بوده و هستیم که  فولاد را به جایگاه واقعی‌اش در این دو سالی که اینجا خواهم بود، برسانیم.  حتما می‌دانید که 6 تیم در لیگ هستند که از لحاظ هزینه با دیگر تیم‌ها فاصله زیادی هستند و ما از این لحاظ حتی نمی‌توانیم به این تیم‌ها نزدیک شویم. شاید باورتان نشود اما ما به غیر نفرات خارجی یک بازیکن  یک میلیاردی هم در تیم‌مان نداریم. شرایط باشگاه این طور است و تاکید می‌کنم قولی به کسی نداده‌ام و فقط تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

دیدگاه‌ها