کد خبر : 1638015 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:08 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوانان ایران 6 امتیازی شدند

تیم ملی نوجوانان در دومین بازی خود در مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در استادیوم شهید حاج بابایی همدان تیم فلسطین را هم شکست داد.

نوجوانان ایران 6 امتیازی شدند 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان در این بازی با ترکیب  محمدصادق صالحی، محمدمهدی محمدی، سینا قاسمی، امیرحسین ثقفی، محمدرضا صلاحی، فردین بحری، عرشیا کریمی، یادگار رستمی، امیر ابراهیم زاده، ایمان دانش و علی اکبر رنجبر به میدان آمد. نوجوانان ایران که در اولین بازی خود 13 گل به تیم مالدیو زده بودند این بار به سختی حریف را شکست دادند و با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند. حریف در دقایقی از بازی ده نفره بود. 

 

پیش از این دیدار افغانستان به مصاف مالدیو رفت و با نتیجه 3-0 حریف را شکست داد. اما نتیجه مورد اشاره ایران را 6 امتیازی کرد. ایران در آخرین بازی خود به مصاف افغانستان می رود که 4 امتیازی است. بچه های افغان که با سفر زمینی خود را به همدان رسانده اند در اولین بازی برابر فلسطین به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند. بر این اساس در حال حاضر تیم فلسطین یک امتیازی است و مالدیو هم تا به اینجای کار امتیازی به دست نیاورده است. 

 

آخرین دیدار ایران در برابر افغانستان خواهد بود و تیم ایران با کسب یک امتیاز از این دیدار 7 امتیازی و قهرمان گروه سوم می شود و به دور بعدی بازی ها صعود خواهد کرد. 

 

در بازی ایران – فلسطین و در دقیقه ۲۵ توپ روی یک اشتباه از سوی بازیکنان ایران در اختیار فلسطینی‌ها قرار گرفت و روی یک پاس قطری و در نهایت پاس رو به بیرون بازیکن حریف، گل فلسطین وارد دروازه ایران شد. پس از سه دقیقه و پاس‌کاری بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه فلسطین و نفوذ یادگار رستمی و خطای بازیکن فلسطین روی وی، پنالتی گرفته شده از سوی داور توسط رستمی به گل تساوی ایران تبدیل شد. در دقیقه ۴۵ نیمه نخست مسابقه روی سانتر از روی نقطه کرنر ، ضربه علی اکبر رنجبر به تیرک دروازه برخورد کرد و امیر ابراهیم زاده توپ برگشتی را وارد دروازه حریف کرد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید. در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت ایران این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان برد و 6 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها