کد خبر : 1638019 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:20 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: لیورپول دشوارترین حریف عمرم است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی یک بار دیگر قدرت لیورپول را ستود.

گواردیولا: لیورپول دشوارترین حریف عمرم است

به گزارش "ورزش سه"، کورس جذاب و تماشایی منچسترسیتی و لیورپول در فصل گذشته لیگ برتر در نهایت به سود سیتیزن ها به اتمام رسید. اما این فصل مرسی سایدی ها فصل را فوق العاده آغاز کرده و پس از تنها پنج هفته، پنج امتیاز از سیتی بیشتر دارند. پپ گواردیولا مدعی شد لیورپول قوی ترین حریف تمام دوران مربیگری وی بوده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "بارها و بارها گفته ام بین حریفانی که داشته ام، لیورپول قوی ترین تیمی است که من در دوران حرفه ای خود به عنوان سرمربی با آن روبرو شده ام. من این موضوع را وقتی جلوی آنها بازی می کردیم گفتم، چه وقتی پیروز شدیم و چه زمانیکه باختیم.

 

1423480

 

لیورپول در ضدحمله، ارسال ضربات ایستگاهی، انتقال توپ، قدرت تهاجمی، دفاعی و ذهنی همه چیز داشته و تیمی کامل هستند، همچنین ورزشگاه آنفیلد را نیز نباید فراموش کرد. من می دانم رویایی با لیورپول چقدر دشوار بوده ، چقدر دشوار است و چقدر دشوار خواهد بود.

 

بحران خط دفاعی؟ من بارها گفته ام که سیتی گزینه زیادی در پست مدافع مرکزی در اختیار ندارد. ما دو بازیکن جوان داریم که به بازی آنها باور داریم‌. اریک گارسیا فصل گذشته با ما تمرین کرد و‌ هارود بلیز در طول تمرینات پیش فصل کنار ما بود و ما روی این بازیکنان حساب باز خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها