کد خبر : 1638029 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:30 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدون گل خورده در تمام فضل 

طوفان هریرود قهرمان لیگ افغانستان شد(عکس)

تیم طوفان هریرود در یک بازی پرتنش با پیروزی برابر شاهین آسمایی، به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال افغانستان دست پیدا کرد.

طوفان هریرود قهرمان لیگ افغانستان شد(عکس)

به گزارش ورزش سه و به نقل از اسپوتنیک، مسابقه فینال لیگ برتر افغانستان از ساعت 17:30 امروز (به وقت کابل) در ورزشگاه اختصاصی فدراسیون فوتبال این کشور با حضور پُرشور تماشاگران تیم‌های شاهین آسمایی و طوفان هریرود برگزار شد که جدال آنها در طول 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید.


طوفان هریرود، نماینده غرب کشور افغانستان در حالی امشب برابر شاهین آسمایی، نماینده پایتخت(کابل) قرار گرفت که تیم شاهین در چهار دوره از 6 فصل اخیر لیگ برتر افغانستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.اما امشب روند یکه‌تازی شاهین آسمایی در لیگ برتر افغانستان پایان یافت و تیم طوفان هریرود نخستین قهرمان این مسابقات دوباره موفق شد با تک‌گلی که رحمت‌الله خیرخواه در دقیقه 102 به ثمر رساند، به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و برای دومین بار جام قهرمانی را از آن خود کند.


رقابت‌های فصل 97 لیگ برتر فوتبال افغانستان از روز پانزدهم ماه میزان در دو گروه 4 تیمی آغاز شد که از گروه A ، تیم‌های شاهین آسمایی با 9 امتیاز و د اباسین ساپی با 4 امتیاز راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند و از گروه B ، تیم‌های طوفان هریرود با 9 امتیاز و د میوند اتلان با 6 امتیاز به دور دوم صعود کردند.در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی که در روز سی‌ام ماه میزان برگزار شد، تیم شاهین آسمایی به پیروزی یک بر صفر در برابر د میوند اتلان رسید و برای چهارمین سال متوالی به فینال لیگ برتر افغانستان صعود کرد.


در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز، تیم طوفان هریرود با نتیجه 4 بر صفر برابر د اباسین ساپی، تیم دوم گروه A به برتری دست یافت تا حریف شاهین آسمایی در دیدار نهایی این رقابت‌ها شود و برای دومین بار در تاریخ خود به بازی فینال لیگ برتر افغانستان برسد.

 

یادآوری می کنیم، که تیم طوفان هرویرود در شرایطی قهرمان شد که در هفتمین دور رقابت‌های لیگ‌برتر افغانستان هیچ گُلی را دریافت نکرده است.

 

1436057

 

1436056

دیدگاه‌ها