کد خبر : 1638034 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:35 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

با صفر تومان دریافتی به نظرم خوب کار کرده ایم؛

اسکوچیچ: هیچ تیمی در ایران مثل ما بازی نمی کند

سرمربی تیم صنعت نفت از سبک بازی تیمش تمجید کرد و گفت که به جز اشتباهات بچگانه، از تیمش رضایت دارد.

اسکوچیچ: هیچ تیمی در ایران مثل ما بازی نمی کند

به گزارش ورزش سه، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: از نتیجه بازی خوشحال نیستم اما از اینکه بازیکنانم متوجه شدند چطور باید بازی کنیم، خوشحالم. امروز خوب بازی کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم. سه بازی گذشته ما مثل این است که بیماری کودکانه گرفته ایم. اشتباهات بچگانه ای در بازی انجام دادیم. امروز فکر کنم تمام کنترل بازی را در اختیار داشتیم، با سیستمی که یادم نمی آید در این مدت کسی بازی کرده باشد. 3-4-3 خیلی سخت است که بازی کنید. من خوشحال و راضی ام از اینکه متوجه شدند از انها چه می خواهم اما از اشتباهاتی که انجام می شود، نه. اگر دیده باشید چطور مقابل مسجد سلیمان مساوی کردیم و به پرسپولیس باختیم، که خود من هم نفهمیدم چطور باختیم. امروز شانس های زیادی درست کردیم اما باز گلی را به آن شکل دریافت کردیم. این تفاوت بین یک باشگاه بزرگ و معمولی است. شاید پرسپولیس و استقلال خوب بازی نکنند اما چنین گلی هم نمی خورند. به طور کلی از نحوه بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه نه.

 

سرمربی نفت در پاسخ به انتقادی در مورد سبک بازی تیمش گفت: ما در مقابل تیم های محلی بازی نکردیم. بازی تراکتور با ذوب آهن را اگر با بازی امروز مقایسه کنید، متوجه می شوید که ما شیوه خیلی خوبی برای بازی داشتیم. نمی توانم تغییری بدهم چون ما شانس هایی را هم از دست دادیم.

 

اسکوچیچ درباره عملکرد بختیار رحمانی در بدو ورودش به ترکیب صنعت گفت: بختیار زمانی که فولاد قهرمان لیگ شد، بهترین بازیکن تیم بود. بعد از آن مصدومیت خیلی بدی داشت و در واقع پس از آن ریکاوری شد اما به سطح قبلی نتوانست برگردد. هدف من این است که بختیار را به سطح قبل برگردانم. یک مقدار ریتمش را از دست داده اما واقعا بازیکن بزرگ و باهوشی است. اینکه به تیم اضافه شده، هنوز کاملا آماده نیست. توقع زیادی در آینده از بختیار خواهم داشت.

 

او در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: شما باید بدانید که من خودم هم دیر آمده ام. بازیکنانی را جذب کردیم که موجودی بازار بودند. امسال بدون بازیکن خارجی بازی می کنیم. آن وقت شما از سیستم راضی نیستید؟ هیچکس در ایران با این سیستم بازی نمی کند. 5 سال گذشته یادم نمی آید کسی به این شیوه بازی کرده باشد. بازیکنانم خیلی خوب هستند با همه محدودیت هایی که داشتیم تلاش و کار کردند با صفر تومان دریافتی. مربی هم هیچ پولی دریافت نکرده است. فکر می کنم ما مربیان و بازیکنان تا الان کارمان را به درستی انجام داده ایم. می توانستیم بهتر از این هم باشیم اما هر بازی اشتباهاتی انجام می دهیم و نتیجه را واگذار می کنیم. امیدوارم که در آینده بهتر از این بازی کنیم و این اشتباهات بچگانه را انجام ندهیم.

دیدگاه‌ها