کد خبر : 1638108 | 30 شهریور 1398 ساعت 10:55 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: گل شیمبا مزد نترسیدن ما بود

فرزاد جعفری مدافع تیم فولاد خوزستان می‌گوید در برابر شهر خودرو تیم برتر میدان بودند و حقشان سه امتیاز بوده است.

جعفری: گل شیمبا مزد نترسیدن ما بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد تا برابر شهرخودرو با گل پریرا پیروز شود و جمع امتیازاتش به عدد ۵ برسد.


فرزاد جعفری مدافع بهبهانی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی و سه امتیاز شیرین گفت: خدا را شکر که توانستیم اولین برد را به دست بیاوریم، این این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که هیچگاه تنهایمان نگذاشتند.


وی در ادامه افزود: شهر خودرو را به خوبی آنالیز کرده بودیم، سه بازی قبل را برده بودند و می خواستند در خانه نیز پیروز شوند. اما ما تنها و تنها به برد فکر می‌کردیم و بدون ترس پا به میدان گذاشتیم، فکر می‌کنم گل شیمبا مزد نترسیدن ما بود که می توانست خیلی زودتر به ثمر برسد.

 

جعفری همچنین گفت: این بازی تمام شد و ما راه بسیاری تا پایان لیگ خواهیم داشت، این برد بسیار روحیه ما را بالا برد و حتما با تمام قوا به دیدار پیکان خواهیم رفت، دیداری که در فولاد آرنا و در کنار هواداران‌مان برگزار می‌شود، هوادارانی که در ۴ بازی قبلی ما را تنها نگذاشتند و همیشه یار و یاور ما بودند. در مشهد هم ما تنها نبودیم و هواداران حضور داشتند، دستشان را می‌بوسم و امیدوارم دوباره آنها را با برد خوشحال کنیم. تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و قطعاً حرف‌های زیادی در ادامه لیگ خواهیم داشت. کم کم به تیم آرمانی و دلخواه کادرفنی می رسیم و در تمام بازی‌ها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها