کد خبر : 1638114 | 30 شهریور 1398 ساعت 11:06 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو ماموریت ویژه برای وزیر ورزش؛

سلطانی‌فر؛ تماشاگر ویژه و ناظر حضور بانوان

پشت سر وزیر ورزش و جوانان، جایگاه بانوان قرار داشت؛ جایی که حدود ۲۰۰ هوادار به شدت مشغول تشویق تیم ایران بودند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر وظایف مهمی را بر دوش دارد؛ یکی از مأموریت‌هایش پیگیری خصوصی‌سازی تیم های سرخابی است و مأموریت بعدی، تلاش برای ایجاد بستر ورود زنان به ورزشگاه. او در شرایطی باید این دو را به سرانجام برساند که میزان خوش‌بینی مردم نسبت به پایان خوش آن خیلی زیاد نیست.

 

هردوی این اهداف در سال‌های اخیر محل مناقشه و بحث بوده و در ماه های اخیر نیز بر شدت آن اضافه شده است. مطالبه بخشی از جامعه برای تحقق این اهداف باعث شده تا مسئولان ورزشی و غیرورزشی در مقام پاسخگویی بر بیایند و البته در این میان، تمام صحبت ها به نقش یک نفر ختم شده است؛ وزیر ورزش. همین چند روز پیش بود که مسئولان دولت اعلام کردند مسعود سلطانی فر و وزارت ورزش باید بستر ورود خانواده ها به استادیوم را مهیا کنند و سپس مصاحبه ای از وزیر در خصوص آماده بودن شرایط انتشار یافت.

 

این در حالی است که در یک هفته اخیر بانوان در کنار آقایان تماشاگر والیبال قهرمانی آسیا بوده‌اند. اگرچه هیچ کس نتوانست از سامانه بلیت فروشی، بلیت قسمت بانوان را خریداری کند اما به هر حال همین حضور اندک و گزینشی نیز شور و حال جالبی به تورنمنت بخشیده؛ تورنومنتی که روز گذشته مرحله نیمه نهایی خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان سپری کرد.

 

مسعود سلطانی فر از قسمت VIP تماشاگر پیروزی شاگردان کولاکوویچ بر کره جنوبی بود و البته پشت سر او هم بانوان والیبال دوست حضور داشتند. آن‌هایی که شاید به زودی تماشاگر بازی های فوتبال نیز در کمی آن طرف تر یعنی ورزشگاه ۷۸ هزار نفری آزادی باشند.

 

سلطانی‌فر که کمتر ازدو سال تا پایان کارش در دولت تدبیر و امید باقی مانده، امیدوار است تا با خصوصی سازی و ورود بانوان به ورزشگاه در دوران او نامش برای همیشه در تاریخ ماندگار شود؛ هرچند که همه امیدوارند خانواده ها حضور پررنگ تری داشته باشند و حضورشان به دیدارهای ملی ختم نشود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها